![]() |
knoflook
is er iets dat de knoflookgeur wegneemt nadat je het gegeten hebt?
|
Kauwgom, pepermunt, in erge gevallen evt. je tanden poetsen?
Heb ooit eens gelezen dat als je overdreven veel knoflook eet, je het juist ničt ruikt, maar of het waar is... |
Peterselie.
|
hm.. ja ik heb net shoarma op, en hier zeggen ze dat dat wel een paar dagen blijft hangen.. :confused:
maar zondag moet het toch wel weg zijn :o |
Wij eten altijd supervaak en enorm veel knoflook en ik heb er nooit zelfs maar aan gedacht dat het kan gaan stinken in mijn mond,
volgens mij bij mij niet, maar ik kan het fout hebben :p |
Citaat:
|
Ik zou ff luisteren naar wat Para! zei, want da's bijna de enige manier om van die vreselijke lucht af te komen :P
|
Yoghurt.... en dan vooral yoghurtijs...
|
peterselie eten (verteerde peterselie gaat een verbinding aan met het zwavelgas dat de stanklucht van knoflook laat ontstaan) en regelmatig een glas water drinken, dan tandenpoetsen, dan weer een glas water drinken. Zondag is het dan echt wel over hoor...
|
Citaat:
Trouwens, je hebt ook mondwater dat zwavelverbindingen -dus knoflooklucht- afbreekt.... |
melk drinken en/of een appel eten en dan je tanden goed poetsen, kauwgumpje en hoppa; nergens last van :)
Peterselie werkt idd ook. |
Een borrelglaasje vullen, daar een paar druppels toco tholin doorheen doen en daar je mond mee spoelen. Helpt redelijk goed.
|
Koffieboon opeten.
|
ik rookte vroeger altijd een peuk :D
maarre knoflook ruikt iets lekkerder dan een peuk hehe |
Ik heb het gevoel dat water drinken NIET werkt...of toch in mindere mate
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |