![]() |
grote penis
Ik heb het idee dat mijn penis zo groot en dik is de laatste tijd, ik heb het niet nagemeten maar zo ziet het er wel uit...dit is een ontwikkeling van de laatste twee weken
kan het daarwerkelijk zo zijn dat mijn penis in de afgelopen weken ietwat is gegroeid of komt het gewoon door toeval omdat ik misschien wat meer opgewonden ben dan normaal of zo? |
Lijkt me een stug verhaal
|
OMG weer een lulverhaal op S.com :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Arie wilt je vrouwtje niet meer? :(
|
Arie, dat ding groeit niet, maar jij krimpt. Dat is wel vaker het geval met ouwe mannetjes.
|
Het kan wel zijn omdat ik de laatste tijd wat opgewondener ben door een nieuwe sekservaring dat hij wat groter wordt! Ik wilde gewoon weten of dat kon! bedankt in ieder geval!
|
poesiefox volgens mij heb je daar groot gelijk in. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is tocg gunstig, ik bedoel, wij vrouwen hebben liever een rol rijksdaalders dan een rolletje kwartjes... |
Citaat:
sinds ik mijn tanden vaker poetst vindt mijn russische schone het heerlijk! ze is pas 25, ik heb echt enorm geboft!!! maar vertel het niet door hoor, mijn vrouwtje mag het niet weten! |
Eerst poetsen, dan flossen he... ;) Maar dat is je nieuwe sexervaring? Eating a bitch out?
|
Of ben je misschien afgevallen? Voor elke 17 kilo die je bóven een goed gewicht zit, lijkt-ie 2 cm kleiner. Als je afvalt, lijkt-ie dus groter dan daarvoor.
|
Citaat:
dat is wel waar dát is het dus bedankt! :) Ik ben zo'n 5 kilo afgevallen maar ik neem aan dat ie nu dus iets minder dan een CM groter lijkt? ;) |
Citaat:
17:2=5:? We kregen het al in groep 4, en ik snapte er geen klap van. maar het is 17:5=3,4 2:3,4=0,6 centimeter. Hij LIJKT dus maar 0,6 centimeter groter, en dat zie je niet. Conclusie: je bent op je ouwe dag nog in de groei, daarbeneden. Eindelijk de groeispurt waar je al vanaf je veertiende op zat te wachten! Wat zal Riek blij zijn! |
Citaat:
|
Je penis kan ook werkelijk groter worden onder invloed van stress, jaloezie, ...
|
Citaat:
Ik ben wel ietsjes ouder, maar jij kon mijn vader zelfs nog zijn!( heb je geen leuke zoon in de aanbieding?) |
Ik vin ut geen onzin, ik heb de laatste tijd ook dat hij groter is dan anders, maar dan ook in de slappe versie.
|
Dit is fake.
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |