![]() |
Ufo
Ik heb wel eens documantaire's gezien op discovery , dat er mensen waren ontvoerd door mogelijk Alliens maar moet ik dat nou geloven.
Ik zou wel eens willen ontvoerd willen worden dan heb ik het antwoord tenminste, maar dan hoop ik wel dat ze vredig zijn maar hoe denken jullie hierover. |
Citaat:
Prima om kennis met ze te maken maar dan gewoon op eigen terrein waar meerder mensen bij zijn. Als het waar is dat die mensen ontvoerd zijn vind ik dat ook niet echt iets positiefs. Waarom durven die "aliens" niet gewoon met ons in contact te komen? |
Namens het grootste deel van de aardse wetenschappers zal ik zeggen dat er totaal geen betrouwbaar bewijs is voor het bestaan van alien-abductions, maar op mystiek zijn ze het daar vast niet mee eens, dus laten we hen het woord geven. :)
PW --> Mystiek |
Een UFO is trouwens een Unidentified Flying Object, oftewel het ding hoeft niet buitenaards te zijn.
|
Er is een theorie dat mensen die ontvoerd worden door 'aliens' zich eigenlijk hun eigen geboorte herinneren.
Ook wordt er wel 's gedacht dat de typische aliens (the Grey) mensen uit de verre toekomst zijn. Kijk maar eens naar de evolutie aap->mens: 1. De mens is langer geworden (Greys zijn lang) 2. De mens gebruikt steeds minder intensief zijn spieren (Greys zijn mager) 3. De mens hangt steeds meer af van zijn zicht en steeds minder van zijn reuk of gehoor (Greys hebben grote ogen en kleine neuzen) 4. De mens heeft steeds minder beharing (Greys zijn kaal) 5. De mens heeft een grotere herseninhoud gekregen (Greys hebben grote hoofden) Aangezien ik niet geloof in tijdreizen, denk ik dat als deze 'evolutie'-theorie' klopt dat er op een andere planeet alleen de aapachtigen 'succesvol' zijn geworden, net als hier. Dus in de ruimte leven ook mensen, maar die zijn al miljoenen jaren verder ontwikkeld dan wij hier... Ook vind ik het heel 'toevallig' dat sommige mensen verspreid over de hele wereld dezelfde soort aliens zien... dus: of ze zijn echt, of het is een psyche afwijking van de mens... |
Gelieve verder te gaan in het ufo-stuk dat er al is, of wat verder terug te gaan tot een alienstuk dat je wel aanstaat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |