![]() |
hondjessss
Ik ben wel nieuwsgierig wie er een hond heeft en zo ja wat voor soort. En hoe oud is hij/zij?
wij hebben een mechelse herder van 16 jaar en 11 maanden. we hebben ook nog een kruisng tussen een mechelse en een duitse herder die is ongeveer 1,5 jaar |
Wij een maltezer leeuwtje, van zo'n 8 jaar oud.
|
we hebben een heidewachtel, 11 jaar
|
Een bullterrier, Chico. Die is 8 maand ongeveer.
~Demo |
twee hondjes:
één zwarte boerenfox van 6 of 7 jaar (oohh, slecht, ik weedut niej) met een wit befje en witte teentjes en Sam, een kruising tussen een boerenfox en een herder, zij is 8 maanden maar nu al groter dan het andere hondje (Dropje) |
Ik heb een franse bulldog, een hele stoere! :cool:
|
1 tje een maltezer 7 maanden oud. en heet bendji
|
wij hebben 2 honden
1 kruising kooiker/boerenfox van 3 jaar oud uit het asiel. schat van een best, ze is weggedaan omdat ze te dominant was, en het bezoek beet 1 echte kooiker, van 4 jaar, die al een nest puppies gehad heefy.. heel stabiele leuke hond die is weggedaan omdat de baze dr geen tijd voor hadden en ie het bezoek beet de kruising hebben we sinds december, de echte sinds mei het zijn beide btw teefjes |
Wij hebben één hond: kruising labrador/rottweiler, kleurcombinaties rottweiler en de stevigere bouw van een labrador. Ze wordt 10 oktober 2 jaar, gaat snel... ;)
|
Weimaraner, jachthond, wel aparte hond maar heeeeeeel lief :)
|
Wij hebben 2 honden:
Een Jack Russel van 13 maanden teefje die Dusty heet en een american staffordshire terrier van bijna 2 die Ace heet |
Wij hebben 1 hond: een ijslandse hond van zo'n 9 maanden oud
|
Citaat:
|
Een Engelse cocker spaniël, ze is twaalf jaar oud en ziek. :(
|
Een Cairn Terrier van bijna 9 jaar oud
|
Citaat:
~Demo |
gheghe mijn hondje ist oudste :D
maarreh duifeltje: een kruising van boerenfox en herder?? boerenfox zijn mini hondjes in vergelijking met een herder toch?? |
maltezer jaar of 7 dacht ik :confused: :D
|
We hadden een dalmatier. Jammergenoeg moesten we m laten inslapen na 14 jaar.
Ik zou nog wel een boxer een teckel of een Deensde dog willen :) |
Een heeeeeele leuke boxer :)
|
Wij hebben een Jack Russel teefje van 1 jaar
|
Ik heb een stafforshire bullterrier, hij heet Bono en is 8 jaar oud. :) :D
|
Kruising Labra-Herder...nu 11 weken op foto 9 weken :)
Naam: Jagger ( ja van Mick ) Geslacht: Man http://members.home.nl/djdigital/SIMG0139.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |