![]() |
Scherm van andere PC overnemen
Ik gebruikte tot voor kort "Remote Administrator server V2.1" zodat ik vanaf deze PC de andere PC, die via een crosskabel was verbonden het scherm over te nemen.
Maar ik gebruik sinds kort een switch, en toen heb ik het intern IP deze PC van x.x.x.1 naar een ander IP gewijzigd, en de "hoofdcomputer" die x.x.x.1 gegeven. Alleen sinds dien kan ik dus geen enkel scherm meer overnemen. :( Dus mijn vraag: Ofwel iemand die kan vertellen waarom het huidige programma niet meer werkt. Ofwel een andere "gratis" programma die goed werkt. En om een of andere reden is PC Anywhere een koude rilling voor me. |
hmz ik neem aan dat je dus ni via de browser op dat andere ip verbind?
er zijn vele programmas om dit soort dingen te doen, en jij als FB zou toch de zoekfunctie ondertussen wel moeten kennen ;) VNC is gratis geloof ik maar je weet nog wel zeker dat r_server.exe draait op de pc dioe je wil overnemen? evt opnieuw installeren? start-> run -> r_server.exe /setup ff alles controleren? |
Citaat:
Citaat:
Verder vond ik geen resent topic dat gelijkaardig is als deze. Dus ;) Citaat:
Citaat:
|
dat zoeken bedoelde ik met betrekking tot andere gratis programmas die dat kunne want die vraag komt namelijk geregeld voor bij...
ik weet niet meer precies hoe r_server werkte, verbind je op ip? jah toch? ik neem aan dat je goede ip intoetst? |
Ik zou in jouw geval eens rustig alle instellingen van het programma doornemen.. en dan met name letten op de IP's.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |