![]() |
BRMC - Take Them On, On Your Own
De nieuwe cd van Black Rebel Motorcycle Club, "Take Them On, On Your Own", is al te vinden op soulseek maar nog niet officieel gereleased.
De eerste single wordt/is 'stop'. Ik heb al wat nummers gedownload maar tot nu toe vind ik het niet zo geweldig als hun debuut, het is meer een herhalingsoefening. Tips: In like the rose ((y)) We're all in love Generation www.blackrebelmotorcycleclub.com |
ik heb al een paar keer een clip van hun op MTV gezien en kvond em best goed eigenlijk.
Het enige rare was dat het niet 'Stop' was, maar dat er toch een 'fresh'-teken onderaan stond... |
Citaat:
volgens de site is 'stop' toch echt de eerste single. nme gaf deze cd een 9/10, niet dat dat iets zegt natuurlijk |
Citaat:
|
cool, ik ga m downen.
|
de dag voor Lowlands in de Melkweg dus misschien op Lowlands aangezien ze op Briste festivals White Stripes vervangen. :D
|
Citaat:
|
damn komen ze in de melkweg? daar moet ik heen.. maar ik kan hniet denk ik
vorig jaar waren ze al op lowlands |
Citaat:
|
Network: CHAOS-NETWORKS
Channel: #shockwave - [SW]-CRAP #19 Black rebel Motorcycle Club Take Them on on Your Own ADVANCE 2003 ESC - [SW]-Tough #4 Black rebel Motorcycle Club Take Them on on Your Own ADVANCE 2003 ESC |
Wat wel stom is dat Suddenly en US Government al b-kantjes waren.
|
ben tevreden.
|
Citaat:
|
Ik heb hem nu 1x geluisterd en ik vind het net zoals de vorige een klasse album.
|
ik zal het morgen eens uitchecken.
|
Citaat:
|
waar kan je em het beste downen?
|
Citaat:
|
BRMC - Take Them On, On Your Own, erg vet. Heb ze voor het eerst gezien op Pinkpop 2002. Erg vette band live!
Gisteren bij de Waterput de nieuwe cd gekocht. Er stonden er nog twee, ze gingen als warme broodjes over de toonbank! Maar hij is vet! |
hmm helaas zijn de bots er niet :(
|
Lamme shit.
|
Citaat:
|
ik ben hem nu aan het downen
|
Citaat:
|
Citaat:
|