Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Revolt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=556163)

Pharmacon 01-08-2003 18:57

Revolt

Deze brute Bosnische metalcore-band heb ik ooit eens gezien in het voorprogramma van de heideroosjes tijdens hun tour vanwege het album schizo. Het is een bosnische band met 2 zangers.
Nu was ik vandaag bij de platenzaak en tussen de bak met cheap-ass cd's de cd back up the balkans liggen, die ook al weer een paar jaar oud is. En aangezien daar dus een nummer van deze band op bleek te staan, heb ik em voor die 2 euro maar meegenomen.

Nu is mijn vraag, kennen meer mensen deze band, en zoja, hebben ze een site, cd's uit of wat, want ik kan niets vinden, ook niet op kazaa. Het enige nummer wat ik dus heb is Kako Stvari Stoje.

Mochten mensen meer weten, dan hoor ik het graag.

cut_off 01-08-2003 19:41

was dat niet gewoon nu-metal?

Pharmacon 01-08-2003 19:44

Citaat:

a new nose schreef op 01-08-2003 @ 20:41:
was dat niet gewoon nu-metal?
nee, vond ik in ieder geval niet

Roxy 01-08-2003 21:25

ontopic blijven, gaat om de band revolt uit bosnie, niet een andere en geen computerspel. dank u.

Rebirth Of Cool 02-08-2003 16:44

volgens mij drumt de collega van martin in revolt...
of ik heb het mis, maar volgens mij niet!

ch ii l 02-08-2003 19:13

Citaat:

Rebirth Of Cool schreef op 02-08-2003 @ 17:44:

vast niet.

Pharmacon 04-08-2003 09:35

Citaat:

Rebirth Of Cool schreef op 02-08-2003 @ 17:44:

woont die in banja luka? ;)

in ieder geval bedankt voor de moeite allemaal, maar ik heb de oplossing al. gemail naar de organisatie achter dat verzamel cd-tje, en mail terug:
Beste Wilbert,

Beste Wilbert,

Bij dat concert was ik ook. Toen waren ze trouwens niet op hun best vanwege gitaarproblemen. Ik heb ze een keer in Bosnie live gezien. Dat was stukken beter.
Ik zal je mail doorsturen naar mijn broer in Bosnie, die contact heeft met de band Revolt. Ze komen overigens uit Banja Luka (Bosnia). Misschien kun je er op internet ook wat van vinden. Mijn broer is tot begin september op vakantie, maar hij kan vast iets regelen. Ze hebben namelijk in ieder geval 1 officiele release uit, die echter niet erg bij een free record shop ligt ofzo. Wel lekker cd'tje trouwens. Ik heb 'm ook. Als je 'm echt graag wil, kun je ook mij je adres geven, dan kijk ik of ik mijne kan opsturen en regel ik wel weer een andere.

dark_poetry 04-08-2003 10:46

Aardig persoontje dan. (y)

Roxy 04-08-2003 11:42

Ja erg lief, en als je hem hebt, wil je dan iets op mp3 zetten want ik ben nou wel benieuwd. Ik vind rare landen muziek altijd wel interessant.

Pharmacon 04-08-2003 11:43

Citaat:

Roxy schreef op 04-08-2003 @ 12:42:
Ja erg lief, en als je hem hebt, wil je dan iets op mp3 zetten want ik ben nou wel benieuwd. Ik vind rare landen muziek altijd wel interessant.
uhm, jawel hoor :) maar dan moet ik em dus wel eerst hebben. Het lijkt dus absoluut op wat je vandeweek had gevonden ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.