![]() |
Kenmerken drum&bass
Ken het een beetje oppervlakkig, ben benieuwd naar de kenmerken van drum&bass en goeie muziek daarvan...
|
1. 'goeie' muziek is subjectief.
2. drum' bass staat bekend om zijn vrij monologe, steeds terugkerende deuntje, wat toch aanstekelijk kan zijn. |
drum & bass hoeft niet altijd maar eentonig te klinken... maaruhm.. drum & bass is lekker hard.. het draait voornamelijk om de harde beats.. het is moeilijk uit te leggen.. wil je een van de betere drum & bass artiesten.. download:
Roni Size peace |
roni size is pas echt kut (imho)
download pollen of konflict ofzo |
Aphrodite!!!!
|
hmm, ik vind (imho dus ;) ) roni size persoonlijk de beste.
|
roni size heeft alles behalve harde beats :|
download dan shit van blacksun empire of van de metalheadz label |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blugh ja idd :D
|
Citaat:
veel plezier nog met uw drum 'n bass. |
Citaat:
|
drum & bass is echt fijne muziek.
maar artiesten, b0h. geen idee :o |
Ik zou je echt niet kunnen zeggen wat nou de beste dj is ofzow, maar je in DnB verdiepen is nooit slecht ;)
Als je eens (voor een betaalbaar bedrag) van avondje DnB wilt genieten kan ik je echt aanraden eens in Atak te komen kijken. Daar zitten een paar goede dnb dj's. Kijk anders eens op www.atak.nl :) |
dillinja is goede dnb
|
Uh huh, Dilinja is lauw. Grooverider is de laatste tijd erg favoriet bij mij. Ed Rush & Optical zijn ook goed.
|
Citaat:
|
en wat leren we weer hieruit?
smaken verschillen nou eenmaal. Ik verwacht eigenlijk nog ff de goede uitleg van de kenmerken van DnB.....de beats etc. maarja daavoor zitten we hier op eht verkeerde forum i guessss anyways goede namen, ofwel bekende zijn Cause 4 Concern UFO Dillinja Shimon Simon "bassline"smith Moving fusion Roni Size AK1200 Friction Marky EZ rollers 2 Bad mice Ice minus Dieselboy Hype Zinc Pascal Andy C Dom and Roland Technical itch SS John B Digital Bailey Future Cut Adam F Calibre Tali Trace Teebee J-majik Brockie Concord dawn Freaky Flow Craze Mickey finn Dara Nicky Blackmarket Fabio Wildchild Mixologists Aquasky Suv Total science High Contrast Rap D-kay Hive Klute Mampi Swift Shy FX Dylan en degene die ooit die Has it come to this remix heeft gemaakt (high contrast maybe?) awwwww it's masterrr another time more |
waarom praat je zo raar?
|
Citaat:
Maja Drum&Bass kenmerken.. Verschilt per stijl :p.. |
Eén zalig liedje echt deze raad ik jullie zeker aan!!!
Raiden - Falling :D :D :D |
Citaat:
:rolleyes: :p |
Citaat:
omdat ik nou eenmaal raar ben :P ok weer genoeg offtopic verneukerij |
Citaat:
Dank u, ga er een paar leuke uitpikken die ik ga downloaden... |
Toch nog geen antwoord op de vraag van de topicstarter en ook ik ben erg benieuwd. Ja, de breakbeat ja. Maar muziektechnisch? 6/8 ste maatsoort 5/8 ste? Oneven denk ik.
Vrij herkenbaar iig die dnb. Maar wat is nu 'goeie'? Wil je chillen? Relaxed dansen? 'Stampen'? Fallin' van Raiden is inderdaad een leuk nr. om eens met dnb kennis te maken. Relaxed maar goed dansbaar, sfeervol... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |