![]() |
[voor de vrouwen]streepje van navel in broek sexy?
Wat vinden de dames daar nou van. Je loopt over het strand, en je ziet een gozer lopen met een gespierd lichaam en een aangenaam gelaat. Terwijl je hem observeert probeer je wat dichterbij hem te kruipen. Langzaam besluip je hem. Dan merk je opeens dat er een klein streepje met haren van zijn navel in zijn zwembroek loopt.
Wat is jou reactie? Poll: Streepje in broek... sexy?Tussenstand: http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=1&sort=prc |
Het maakt mij werkelijk waar niks uit hoeveel lichaamsbeharing een man heeft.
Ik hoor wel eens van andere meiden dat ze "het zo ranzig vinden als `ie borsthaar heeft". En tjah dan haal ik altijd maar mijn schouders op. Drie tepels is weer een ander verhaal. ;) |
Oh mijn stem: Boeit me niet! *ademhaalt*
Maar mijn computer doet een beetje vaag, dus het klikken lukt niet. :confused: |
Ja, sexy. Maar niet zó sexy dat ik ervan ga kwijlen... heb toch maar op 'ja sexy! *kwijlt*' gestemd, want ik kwijlde toch al bij de geur van mijn thee (kwijlen van dorst, wel te verstaan, niet kwijlen van lust)
|
Bah nee, schaamhaar is vies
|
Qimm en Morgan: Ja, kwijl! :p
|
Ik heb dus gestemd: boeit niet.
|
ik heb ja gestemd, maar er zit een maar aan.... want niet altijd vind ik het mooi...tkan heel sexy zijn, maar als er echt een bierbuik bij zit vind ik het persoonlijk minder ;)
|
ja een suivez-moi is wel sexy
|
Streepje: op zijn minst he!
|
Citaat:
:D |
ok, dan weet ik dat :D
*gooit haargroeimiddel onder navel* |
TReasure trail :D
|
Citaat:
|
ik stem niet :P heb ut zelf
|
Citaat:
|
ik scheer het dus weg omdat mn vriendin het liever glad wilt. En ik moet zeggen...met een lichte six-pack en iets getrainde borst ziet het er gebruind en glad toch mooier uit :)
maar ja, ieder z'n meug he :p |
Citaat:
Ik heb op "ja *kwijl*" of iets dergelijks gestemd. Omdat ik het zo sexy vind dat ik er van ga kwijlen. :confused: |
Citaat:
"Hey liefie, metalgirl vindt het zonde als ik mn buik glad scheer, dus ik denk dat ik er maar mee stop..." Uhmm...ik denk niet dat ze dat leuk vindt :D ;) |
daar een streepje haar vind ik heel mooi ja kga er niet van kwijlen maar ok :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet perse sexy... 't maakt me dus niet uit.
|
Ja *Kwijlt heel erg*
Vind het héél sexy :) |
ik vind t echt enorm sexy:o
|
Citaat:
Ik dacht eigenlijk dat bijna alle jongens dat hadden, al mijn vrienden iig wel.... :confused: |
mooi, als het maar niet te veel haar is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij ontgaat eigenlijk überhaupt hoe een willekeurig menselijk lichaam kwijl- of kotsreacties op kan roepen.
|
Citaat:
|
Citaat:
da's dus een oude boerenlol: dat je die lijn moet volgen om het genot te vinden |
Citaat:
Nee, ik denk niet dat stront bij het menselijk lichaam hoort, en ik denk ook niet dat het "over je heen hebben liggen" overeen kan komen met het in de verte zien van iemand. |
Citaat:
|
nee bah
|
Citaat:
Ontopic: Heeel sexy |
Het moet natuurlijk wél zo'n fijn, dun lijntje zijn... geen grote harige pijl.
|
boeit me niet zo, als de buik er maar goed een beetje goed uitziet :)
|
Ik vind dat wel leuk ja:).
|
Citaat:
|
nee, kokhalst
|
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Streepje in broek... sexy? Je hebt gestemd op: Ja!!!! *kwijlt* Je IP is: ......... :) kvin t mooi mits het mooie haren zijn en mooie vorm heeft :) |
wat zijn mooie haren...
|
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Streepje in broek... sexy? Je hebt gestemd op: Ja!!!! *kwijlt* Je IP is: *** |
ik blijf gewoon ademhalen, word er niet warm of koud van, heb weleens iemand gezien die het scheerde en zaten er paar stoppels en wat rode bultjes dat ik wel een gevoel van tja jammer YUK!
|
Citaat:
ik vind het ook megasexy, maar dan wel op een mooie buik he |
ik kwijl dan maar voor
|
Idd wel okay maar niet om te kwijlen.
|
:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |