![]() |
forumverkiezingen!
hee ik zag een oud topic hierover en ik dacht hee dat is wel leuk
knapste forummer: liefste forummer: forummer met het prettigste innerlijk: grappigste forummer: beruchtste forummer: forummer die geband moet worden: forummer die unbanned moet worden: meest sexy forummer: intelligentste forummer: forummer die echt eens een leven moet zoeken!: best postende forummer: beroemdste forummer: forummer met het opwindendste lichaam: forummer die je nog wel eens wilt meeten: meest tactloze forummer: forummer die de meeste woede opwekt: forummer die je echt niet mag: forummer die je het graagst mag: |
Ik dacht hee, toch maar niet.
|
Citaat:
|
knapste forummer: Weet ik niet, niet iedereen heeft een fotoboek en moeilijk te beoordelen
liefste forummer: Papier natuurlijk (m'n vriend) maar hij post nooit, dus dan maar Andijvie:) forummer met het prettigste innerlijk: Papier natuurlijk (m'n vriend) maar hij post nooit, dus dan maar Andijvie:) grappigste forummer: poesiefox beruchtste forummer: Hades. Nooit een post van 'm gelezen, en tóch de eerste aan wie ik denk - dan ben je pas berucht. En ik hoor ook lang niet altijd positieve dingen over hem, hij is niet voor niets Eeuwig Geband. forummer die geband moet worden: Dat bepaal ik niet:P forummer die unbanned moet worden: Evito, hij komt toch weer onder andere accounts dus hem bannen is vrij zinloos. meest sexy forummer: Geen idee, moeilijk te beoordelen, verschillen kunnen zo klein zijn. intelligentste forummer: Geen idee, moeilijk te beoordelen, verschillen kunnen zo klein zijn. forummer die echt eens een leven moet zoeken!: ArieP best postende forummer: Leonoor, poesiefox, nare man, Andijvie, er zijn een hoop forummers die goed posten. beroemdste forummer: hmm weetniet forummer met het opwindendste lichaam: Is dat niet hetzelfde als sexy? forummer die je nog wel eens wilt meeten: Oh, allemaal wel:) meest tactloze forummer: forummer die de meeste woede opwekt: Internet wekt geen woede bij mij op forummer die je echt niet mag: echt helemaal niet? Dan niemand. forummer die je het graagst mag: Papier natuurlijk (m'n vriend) maar hij post nooit, dus dan maar Andijvie:) |
Ik hou de stand bij :D
ff scriptje in exel geschreven en nu mogen de verkiezingen losbarsten :p |
Ik kan hier wel om huilen. :(:o
|
ach zie er de humor van in!
|
Nee.
|
dan niet :)
|
is veel te snel na de vorige :p
|
Citaat:
niemand wordt beter van jouw onzin!! |
ik hou niet van forumverkiezingen, en nee ArieP, ik hou mijn klep niet dicht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Punt is, dit topic is veel te snel naar het vorige, dus is het saai, niet interessant. Niet moeilijk te snappen toch? |
Ik ga eens sociaal doen en vul er een paar in. En nee, niet allemaal, want daar heb ik geen zin in :p. (en ja, dát is een argument)
liefste forummer: Saltwater & Xia intelligentste forummer: nare man forummer die echt eens een leven moet zoeken!: ArieP (je vroeg erom!) forummer die je nog wel eens wilt meeten: Saltwater :) Zoo... erg boeiend. :D En voel je vooral vereerd. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik word er verlegen van Anne :o En ja, ik vind jou ook lief hoor :) |
Citaat:
Sorry dat ik je verlegen maakte... :o ( en nu ga ik écht naar bed :D) |
Niet weer, misschien later weer eens. :)
|
Citaat:
|
knapste forummer: Noé, ADHD, Bertbart, substantial, riconoscente
liefste forummer: bertbart forummer met het prettigste innerlijk: kan ik niet inkijken hè?! grappigste forummer: ADHD beruchtste forummer: ADHD forummer die geband moet worden: forummer die unbanned moet worden: Evito, sure! meest sexy forummer: substantial intelligentste forummer: Noé forummer die echt eens een leven moet zoeken!: Vampiria best postende forummer: rodina beroemdste forummer: nare man forummer met het opwindendste lichaam: substantial forummer die je nog wel eens wilt meeten: Noé meest tactloze forummer: 86dagreed forummer die de meeste woede opwekt: Assasin 86dagreed forummer die je echt niet mag: Vampiria, M|ST forummer die je het graagst mag: Wishfuldreaming, ADHD. Noé, substantial, bertbart, riconoscente |
Citaat:
:p |
knapste forummer: Marshall_Mathers, Teunster, Italian Boy
liefste forummer: Marshall_Mathers, Hermione, bertbart forummer met het prettigste innerlijk: Hermione, rodina grappigste forummer: ADHD, Roos beruchtste forummer: Stipje! :p forummer die geband moet worden: Vampiria forummer die unbanned moet worden: Hades meest sexy forummer: Marshall_Mathers, zeker weten! intelligentste forummer: Nare man, wishful dreaming forummer die echt eens een leven moet zoeken!: bijna allemaal best postende forummer: Roos, Esmée beroemdste forummer: Bart en Ken op een gedeelde eerste plaats forummer met het opwindendste lichaam: Marshall! :o forummer die je nog wel eens wilt meeten: Alle hippe lifestylers behalve Marshall die ken ik al! meest tactloze forummer: Ikzelf misschien wel forummer die de meeste woede opwekt: zo serieus neem ik dit forum niet forummer die je echt niet mag: vampiria vind ik een muts forummer die je het graagst mag: bertbart, ADHD, hermione, rodina, roos, marshall |
Citaat:
|
Citaat:
|
knapste forummer: smilie me
liefste forummer: smilie me forummer met het prettigste innerlijk: smilie me grappigste forummer: smilie me beruchtste forummer: Flem forummer die geband moet worden: jnieuwelaar, pancakebitch, Vork, bazz, mazemouse forummer die unbanned moet worden: Flem meest sexy forummer: smilie me intelligentste forummer: Morgan C. Hoax forummer die echt eens een leven moet zoeken!: Flem best postende forummer: Morgan C. Hoax beroemdste forummer: SiNiX forummer met het opwindendste lichaam: smilie me forummer die je nog wel eens wilt meeten: smilie me meest tactloze forummer: poesiefox forummer die de meeste woede opwekt: Flem forummer die je echt niet mag: jnieuwelaar, pancakebitch, Vork, bazz, mazemouse forummer die je het graagst mag: smilie me |
Citaat:
|
Hebben we de laatste tijd wel genoeg gehad dacht ik zo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |