![]() |
sport vissen
hallo zijn er ook nog mensen die vissen op dit forum
ik zelf vis nu 2 a 3 jaar en heb al veel gevangen :p |
Kheb vroeger veel op karper gevist.
In een kanaaltje en in vijfers vooral. Maar afgelopen 5jaar geen hengel meer aangeraakt. Waar vis jij zoal op? In wat voor water? (meer/rivier/vijfers?) |
Vissen is saai, en daarom doe ik het nooit (meer)
|
ik vis vaak in slooten en meeren en soms ook in een rivier
en meestal op snoek en karper |
Heey Broertje!! :D
Veel succes in Noorwegen, hoop dat je veel vangt, al vin ik het wel n beetje zielig....eveneens, Succes! :) |
Viel tegen he :(
Kan je in Nederland wel weer! Congratulations met je zalm, by the way |
echt mild!
|
mild? What's that supposed to mean?
|
Ik vis dus,.. tussen de hockey, tennis, school en vrienden door. Als ik vis, dan is dat op karper. Ook nachten, dat is gewoon chill, met zijn 2 of 3-en, een biertje en zelf iets te eten maken. Gewoon ontspanning, en natuurlijk grote karpers vangen. Vooral de sfeer 's ochtends vroeg, dat mist iedereen die niet vist. Om half 5 uit je tent kijken, omringd door een natuur gedrenkt in de nevel. En achter de horizon de eerste zonnenstralen tevoorschijn zien komen, als ik zo voor mijn tent zit dan kan ik me echt heel gelukkig prijzen. Enige nadeel vind ik wel, dat er karpervissers zijn die het verkloten voor de rest. Door harde muziek te gaan draaien, of met zijn allen aan de waterkant feest te gaan vieren. Hierdoor krijgt op sommige plekken het woord 'karpervissers' een negatieve lading. Daar kan ik me heel boos op maken, vandaar dat ik alleen nog op wateren vis waar heel weinig mensen vissen, 'ver weg van de bewoonde wereld'. Dan ben ik niemand tot last en op die veelal grote wateren zitten ook nog eens de grootste karpers:D.
|
Vissen?!
Het klinkt míj in de oren als een 'sport' voor bejaarden mannetjes die érgens hun vertier zoeken... Zelf vis ik ook! :D Al ruim 8 jaar. Eerst een zelf gemaakte hengel, daarna een bamboe-hengeltje, toen een 'echte', en de laatste paar jaar een werp-hengel. Ik vis vaak op karper, maar bij ons in de buurt is 80% van alles dat zwemt voorn. Die heb ik dus het meest aan de haak geslagen... Maar de rust, het geduld, het plezier, de mensen, de sfeer, dát is waar ik het voor doe! :rolleyes: En ik schaam me inmiddels voor m'n tweede regel! :rolleyes: |
Ik vis alleen in april/mei op haring. Dan vang je tenminste ook nog wat. Als je niets vangt vind ik er niet zo veel aan eerlijk gezegd...
|
Thomas de vis is vissen niet voor jouw kanibalistme ? :D
|
Citaat:
|
als een vis auw kon zeggen zouden vissers niet meer gaan vissen wnt die beesten schreeuwen t dan uit van de pijn
wat zou jij vinden als je een haak door je lip kreeg en je ermee omhoog wordt getrokken, stel je voor je hebt een lip-piercing en iemand trekt je daaraan omhoog, pijn? denkt wel.. |
ik vis altijd op karper
|
Hier ook karpervisser :). Al enkele jaren actief in het hengelmileu, oké vissen oogt saai enzo maar de momenten en de kick die door je lijf gaat wanneer je een aanbeet krijgt is echt onbeschrijfelijk.
Greetz ULTRA8' PS: Héél mooi geformuleert underthabridge ;) |
Citaat:
|
Eerst en vooral Genk is geen 'lelijke mijnwerkersclub'. Laten we nog eens op het einde van het jaar nog eens over praten ;) .
Voor mij is Genk al kampioen,héél het jaar beste voetbal gespeelt :) . Tot tegen stelling van die mauve .. :rolleyes: |
Wat een up !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |