![]() |
vraagje over regels voetbalstadion
ik ga vanavond naar feyenoord celta de vigo en ik wil mijn vlag meenemen maar je mag max een vlaggenstok van 1m mee (mijn vlag is 2.20x1.50) dus dat past natuurlijk nooit. kan je misschien vlaggenstokken lenen bij het stadion? Of heeft iemand een ander id zodat het wel kan? alvast bedankt
(ik weet niet of dit soort topics mogen zo nee doe er dan maar een slotje op) |
Bel ff naar Feyenoord Receptie, nummer staat vast wel op www.feyenoord.nl
Maar ik denk dat ze bij oefenwedstrijden niet echt moeilijk zullen doen over je vlag. Het heeft namelijk meer te maken met dat je met die stokken kunt slaan en meestal gelden die regeltjes ook niet voor thuispubliek maar voor uitpubliek. Zo moet een stok van bepaald matriaal zijn en niet langer dan een bepaalde maatlengte. Maar goed bel gewoon ff als je het zeker wil weten :) |
ok bedankt (y)
|
Gewoon niet naar Feyenoord gaan lijkt me het beste ;)
|
stok eraf halen, dan mag het zeker..
|
Gaat het niet om het stuk dat de stok "uit de vlag steekt?" Dat dacht ik tenminste...
|
Citaat:
Dank... |
Citaat:
Dan heb je idd gelijk. Maar voor het thuispubliek zijn de regeltjes over het algemeen niet zo heel erg streng het gaat meer om de uitsupporters die of geen vlaggen mee mogen of met kortestok of met extreem flexibele stokken. Stokken moeten ook hol zijn voor zover ik weet. Nouja het is iig een hoop gezeik en geregel om die dingen mee te nemen naar uitwedstrijden. Als je soms ergens komt en er is dan van te voren gezegd dat het wél mocht, eenmaal bij het stadion aangekomen mag het opeens weer niet. Het is gewoon klote geregeld hier in Nederland volgens mij. Net als de communicatie tussen bestuur en stewards. |
Citaat:
|
volgens mij maakt lengte enzow ook nie zoveel uit want bij feyenerd hebben ze van die vlaggen van bij wijze van spreke 80 meter hoog... maar volgens mij mag je "vlaggenstok" niet van hout of iets dergelijks zijn
|
Citaat:
Klopt, maar die vlaggen zijn van de club zelf. Die worden dus niet mee naar huis genomen. |
je vlag heeft niet veel geholpen voor de uitslag :)
|
Citaat:
|
het mocht eigenlijk niet zeiden ze aan de telefoon, maar ik had die stok voor de zekerheid nam ik hem toch maar mee, ik kwam er toen wel in.
|
Citaat:
|
nee niet echt :( . maar ik had ook niet verwacht dat ze zouden winnen ofzo hoogstens een gelijkspelletje ;)
|
feyenoord mag blij zijn met plaats 3 dit seizoen denk k
|
Dat denk ik niet, die wedstrijd tegen celta de vigo zegt niet alles. sommige spelers zijn geblesseerd de andere heeft nog geen minuut meegetraind er staat een kutkeeper op doel ipv een keeper die het verdiend. Het hele team zit dus vol nieuwe spelers en er is dus veel miscommunicatie dus, wat verwacht je? :confused: dat ze gelijk met 2-0 winnen ofzo. het wordt echtwel beter dan een 3e plaats denk ik maar ze krijgen denk wel een slechte seizoenstart.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |