![]() |
Al een lange tijd geen vriendin meer gehad...
Ik weet niet wat het is maar al meer dan een jaar heb ik geen vriendin meer gehad. En nu valt mij op de laatse tijd dat ik het daar moeilijk mee heb, veel meiden zeggen dat ik een lekker ding ben :o , okee maar toch geen meid... Ik ga hier kapot van. En de laatste tijd in discotheken en op andere plaatsen waar jongeren elkaar ontmoeten hebben vrienden van mij weer zo een vriendin. Nu zijn het wel een beetje players maar toch, ik sta altijd weer alleen. Ik kan ook geen boeiende gesprekken meer voeren, meiden zullen me saai vinden. En ik begin mezelf ook steeds meer waardeloos te voelen. Ik weet niet waar het aan ligt, maar zo kan het niet langer doorgaan... :(
|
jij voelt je waardeloos -> dat straal je uit
|
Citaat:
|
Ik heb in heel mijn leven nog maar 1 vriendin gehad en ben al ruim 18 jaar.
Dus... maar goed, daar heb je vast niks aan. Misschien moet je niet meer naar discotheken gaan, maar naar andere (ontmoetings-)plaatsen. |
Citaat:
|
Als je echt heel graag wilt lukt het waarschijnlijk helemaal niet.
|
Citaat:
|
Qimm heeft ook gelijk. En als je heel veel hebt gedronken, dan ben je dronken, en ik ken geen enkel meisje dat graag een dronken jongen wil. Hoezo trouwens, was je van plan om in 1 avond tijd een vriendin te krijgen?
|
Citaat:
|
Zeur niet zo, je bent pas 16, je hebt nog een heel leven voor je, blabla enz.
|
Komt wel goed :).
|
Stelletje druiven ik heb ook nooit gezegd dat ik een one-night-stand wilde. En ik ben al helemaal nooit dronken als ik uitga, hoogstens een beetje aangeschoten zodat ik wat meer durf en wat losser ben. En dan ben ik geen één of andere gek die wild rond gaat liggen springen, nee dan ben ik gewoon wat gezelliger.
|
Citaat:
|
we proberen je te helpen en dan noem je ons druiven lekker vriendelijk ben jij zeg
|
Ja, ik vind het ook stom dat je ons druiven noemt! :mad:
|
Citaat:
In ieder geval denk ik dat je gewoon beter je best moet doen, dus ook proberen of je bijv. je hand op haar been mag leggen of je haar hand mag vastpakken. |
Ik heb in heel mijn leven maar een echte vriendin gehad, eentje waar ik dus van hield.
En na deze vriendin, ga ik nog maar eens 16 jaar wachten, totdat ik aan een nieuwe begin |
Deze mensen proberen je alleen maar te helpen en dan scheld je ze uit voor druiven? Aardig ben jij zeg!
Maar goed, ik zou de hoop in ieder geval niet opgeven, want ik heb welgeteld ook nog maar 1 vriendin gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
het komt vast wel goed |
Ik vraag mij nu verschillende dingen af:
A. Waarom vind jij het nodig een vrienden te hebben? B. Waarom meet jij je eigenwaarde al naar gelang de interesse van meisjes in jou? C. Waarom denk jij dat je met een dalende eigenwaarde zult bereiken wat je wilt bereiken? |
Citaat:
|
Citaat:
Verder zeg je 'had flink veel alcohol op en dan word ik altijd super blij en zo'. Oke, dan hoef je niet per se dronken te zijn, maar als je zelf zegt dat het flink wat alcohol was, dan was je dus wel flink aangeschoten, en niet een beetje. En flink aangeschoten jongens zijn net zo irritant als dronken jongens, vooral als ze denken dat ze mét alcohol gezelliger zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
komt wel goed joh;) voor jou bestaat ook de ware ergens;)
|
waarom valt er nou niemand op wilde gekken die graag in discotheken rondspringen :( :(
|
niet zo zeikke joh
het is heus niet zo erg als je denkt... kijk niet naar jezelf kijk naar de wereld.. open your eye's |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |