![]() |
Schrik
Hoi,
Ik heb een vraagje! Als een meisje nat wordt voor ze sex heeft, dan is dat vocht toch geelachtig he... Maar mijn is de laatste tijd bruin / rood achtig! En ik zit in het midden van mijn pil dus dat is het helemaal niet... Heb een beetje schrik da'k een ziekte ofzo heb Hebben jullie raad? |
Geel? Nou, dat kan ik mij ook niet voorstellen. Dit hoort niet op dit forum, maar toch zou ik je willen aanraden dezelfde vraag eens aan je dokter te stellen. Geen angst, ik vermoed niet dat hij het zal willen testen met je. :cooL:
|
L&G, inderdaad. Overigens kun je met de pil geloof ik af en toe tussentijdse bloedingen krijgen, misschien dat het dat is...
|
Maar ik denk niet dat het van mijn maandstonden ofzo is... alhoewel mss wel, want toen mijn pil op was heb ik gewoon een nieuw tabbled genomen en verder te gaan zonder mijn maandstonden laten door te komen... mss dat het daardoor is? Maar dan moet ik dat de andere xen toch ook hbb als ik dat doe....
|
Tussentijdsebloeding, kan heel goed hoor :)
|
Citaat:
Maar even over dat geel... dat vind ik wel redelijk apart, van mij is nl. gewoon doorzichtig... |
Citaat:
Dus jullie denken dat het niets is? xxx |
Ik denk dat het idd gewoon komt door de pil, misschien kun je kijken of er iets over instaat in de bijsluiter? En als je het toch niet helemaal vertrouwt kun je altijd nog even langs de dokter gaan.
|
is niet erg. Als je de pil als hij op is doorslikt krijg je vaak een kleine bloeding heel normaal...
|
Ja mijn mama zei ook gewoon dat mijn maandstonden wouden doorkomen, maar dat ze nu niet volledig knn komen omdat ik mijn pil doorgenomen heb...
het is dus wel degelijk lichtjes bloed... ale ja, zo precies als je je maandstonden hebt en ze zijn aan het beeindigen is het niet meer puur rood, maar precies zo lichte rode kleur met water gemengd, zo heb ik dat nu ook... xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |