![]() |
Welke betaalpas(sen) hebben jullie?
Ja, inderdaad: welke betaalpas(sen) hebben jullie? Pinpas, creditcard, chip-knip of nog iets anders? Vertel 't hier. :D
Ikzelf heb alleen maar een pinpas, maar wil in de toekomst een creditcard hebben. ;) Lekker boeiend topic, hč? :o :D :P Groetjes, Ripper (die zich verveelt) |
Alleen een pinpas, van de Postbank.
|
Citaat:
|
Pinpas en daar kan ik ook mee chippen.
|
Pinpas/chipcard en een Maestrocard
|
---> Werk & Geld
Postbankding |
alleen een pinpas
|
Persoonlijke pinpas, persoonlijke creditcard en een zakelijke pinpas (op naam van Scholieren.com :cool: ).
|
1 van de Postbank,1 van de Fortis Bank en 1 van de ABN Amro bank. ABN doe ik er over een tijdje uit. Maar heb iets van 5 euro betaald voor het gebruik van de pas, dus ff tot het eind van het jaar houden.
|
Ik heb alleen een pinpas van de postbank
|
* Europas van de Rabobank.
* Pas van m'n Zwitserse bank (de GKB, een kleine bank in St. Moritz). Geen creditcard, die vertrouw ik niet. |
pinpas+chipknip tegelijk van de postbank
|
ik maak gebruik van me postbank pinpas maar ik heb geloof ik ook nog ergens een rabobank pinpas liggen
|
Pinpas van de Postbank
Ohra-card (om in Gelredome mee te betalen) |
Pinpas van de postbank met chipknip
Pinpas van de abn amro met chipknip |
Pinpas van de postbank :)
|
Citaat:
Ik heb 3 pinpassen van de Postbank en één 'kinderpasje' van de weet-ik-niet-welke-bank (staat al jaren iets van 50,- (nu dus een euro of 25) op die rekening). |
Citaat:
Heb zelf alleen een pinpas, schaf ooit misschien een credit card aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een rabobankpas die ook al creditcard is te gebruiken -> zeer handig in het buitenland.. :D
|
Alleen een PIN-pas van de Rabobank, vind het goed zo. In de meeste gevallen heb ik contant altijd genoeg geld bij me, PIN-pas hoef ik niet veel te gebruiken, dus dan is het ook logisch dat ik ook niet meer passen heb.
|
Een Europas van de rabobank met chipknip.
|
1x abn amro wereldpas
2x abnamro eurostyle pas 1x abn amro goldcard (eurocard/mastercard) 1x rabo wereldpas |
een pinpas van postbank en das meer dan genoeg :p (y)
|
Europas van de Rabobank
|
Pinpas v/d Postbank en pinpas met chipknip v/d ABN Amro
|
PINpas (Postbank) en een Chipper, maar ik heb mezelf beloofd nooit meer te chippen.
|
Pinpas, Chippas. :)
|
pinpas en creditcard van de rabobank
|
Ik heb alleen een giropas.
|
De eerstkomende 5 jaar mag ik geen credit card meer.... :o Zo heeft Tiel besloten :D Eén zomer in Amerika....en een aantal keren shoppen op 5th Ave later... :)
|
Een Europas van de Rabobank. Een creditkaart lijkt me echt helemaal niks, je werkt je er volgens mij alleen maar diep mee in de schulden.
|
op dit moment een rabobank pinpas en een rabocard (creditcard) en een abn pas en een fortis bank pas, maar fortis of abn gaat er binnenkort uit want ik heb er maar 2 nodig...
|
- Pin.
- Chip. En natuurlijk mijn 'Black Centurion Credit Card', van mijn Engelse rekening. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast staat het natuurlijk leuk om op te scheppen over m'n Zwitserse bankrekening. :p :D |
Lekker boeiend..
- Rabobank Europas - ABN Amro Europas - Rabobank Credit Card - VISA Credit Card |
Citaat:
ik heb gwoon een Europas van de Rabobank, kan dr mee pinnen en chippen en die is natuurlijk Maestro :p |
Citaat:
Ripper |
Citaat:
Of in Nederland... Gewoon naar de bank gaan en zeggen dat je een rekening wil openen... ID-kaart/paspoort geven, adres enzo, en de rest kan via de post. :) |
een chipper en een pinpas
|
Citaat:
De Black-card (Black Centurion Card) is een credit card die nog bóven de Platinum-card zit. Je kunt die kaart niet aanvragen, alleen als je uitgavepatroon zó extreem is, krijg je hem aangeboden. Mits je een Engelse rekening hebt. Met die kaart kun je maximaal 8000 euro per week opnemen en krijg je een conciërge. Dat is een code en een telefoonnummer dat je kunt bellen als je bijvoorbeeld lang moet wachten bij een club. De conciërge krijgt je dan vrijwel meteen binnen. Of als een hotel 'vol' zegt te zijn. Soms kan een conciërge nog een (vaak speciale) kamer lospeuteren. Heftig :). |
Citaat:
Lijkt me wel erg cool, zo'n Black Centurion Card... :D :cool: Ripper |
pinpas van postbank met een chipding maar die gebruik ik nooit (weet code nie eens meer (n) )
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |