![]() |
A life less ordinary.
Morgen (zondag 3 augustus) om 22:00u op V8.
Met Ewan McGregor en Cameron Diaz. Dit lijkt me nou zo'n gave film, heb 'm alleen nooit gezien. Dus morgen ga ik 'm kijken. Wie heeft 'm gezien en wat vond je ervan? Robert (McGregor) is een schoonmaker in Los Angeles, maar hij droomt van een minder gewoon leven. Hij schrijft een boek, waarvan hij hoopt dat het ooit succesvol zal zijn. Celine (Diaz) is de dochter van zijn baas. Ze heeft het gemakkelijk, maar verveelt zich te pletter en ook zij wil een minder gewoon leven. Robert ontvoert haar en vanaf dat moment neemt zij de touwtjes in handen. Ze is namelijk van plan haar vader met een losgeldeis een poot uit te draaien. In de hemel krijgen twee engelen ondertussen de opdracht om de twee verliefd op elkaar te laten worden. |
Ik ga em ook kijken (y)
Cameron he :p |
TOPFILM!!!!!
ja, dat meen ik. goede cast, goed verhaal, prima acteerwerk. erg goede film. heb em 3 keer in de bios en ong 10keer op video gezien. ik kan em je aanraden! zeker weten! heeft niet echt lovende kritieken gehad, maar dat is in mijn ogen zwaar onterecht! |
Ik heb 'm een hele tijd geleden gezien toen ie nog op filmnet werd uitgezonden en ik vond 'm echt heel erg leuk. Alles wat 3rd rock zegt eigenlijk. Ja hij is echt heel leuk...
|
Je moet ém echt kijken
zo :cool: |
Hm. Eigenlijk vond ik em helemaal niet zo leuk?
|
ik had em al es gezien maar ik vond het weer een superleuke film :) (y)
|
Ik vond hem wel leuk, origineel verhaal en leuke uitvoering. (y)
|
Misschien een stomme vraag maar wat was er zo leuk aan? Ja, behalve Cameron Diaz dan he ? :P
|
Ik vond hem leuk. De absurditeit en de flauwe grappen. En Ewan McGregor is schattig en hij kan nog goed zingen, ook :]
|
K had geen zin om iets op een tv te kijken.
anders zou ik m wel kijken,want k wou m zien. |
Ik vond het een erg leuke film, alleen het laatste stuk dat ze in deat café over dat goddelijke blabla zitten te praten vond ik wat minder. Voorderest heb ik erg gelachen :)
|
"listen daughter i've got your arsehole!" :D
|
Ik heb hem een klein stukje gekeken gister.
Maar ik had hem al eerder gezien en ik vind het erg leuk! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik wel, maar het duurde tot de zangscene voor ik doorhad dat hij dat was :P
|
Citaat:
en idd die Ewan is echt een poepie :D [in trainspotting daar heb ik hem voor het eerst gezien, vond ik hem al lief :o ] maar was zeker een leuke film (y) |
oww.. op 't moment een van m'n lievelingsfilms :)
|
hij was wel geinig maar niet 1 om nog een keer te zien
|
Heb hem al meerdere keren gezien. Heel leuk, je lacht je een ongeluk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |