![]() |
Will and Grace.
Hehe, het is eindelijk terug! :D
Rond half 8, werkdagen op Net5. Wat vinden jullie van Will & Grace? Ik vind 't echt 'n geweldige serie, superleuk. (y) Vooral Jack, ik zat me af te vragen hoe hij in het echt zou zijn. http://www.nbc.com/nbc/Will_&_Grace/..._castimage.jpg Goed, dus we gaan weer kijken. :cool: |
Wieieiei komt het elke dag? GEWELDIG! Echt de grappigste serie ever (y) :cool:
|
Beetje flauwe serie...:)
|
En dat wordt Sirius :(
|
Citaat:
Is your curiosity satisfied yet? :p |
Citaat:
Beetje te overdreven. |
Citaat:
nou ja, genoeg offtopic geblaat. Jawel. Of is er nog meer? :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga echt weer kijken, lijkt me echt weer leuk om te zien, heb het eerste seizoen op dvd en dat was al flink lachen :)
|
hehe dat is lachen
|
*vrolijk* Hele leuke serie (y)
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
ontopic: echt een geweldige serie, 1 van mn favorieten. |
Citaat:
|
Geweldige serie!!! Karen is my rolemodel! Helaas heb ik alle afleveringen van het nieuwe seizoen al gezien toen ik nog in Amerika woonde. Maar dat mag de pret niet drukken! Ik wil ook een dronken rijke trut uit New York zijn! (y) :cool:
|
heeel leuke serie :) de eerste afleveringen heb ik nooit gezien, leuk dus dat ze deze nu uitzenden
|
Heb ik het nou helemaal mis dan? Nou ja, dan zal ik wel verkeerd geinformeerd zijn... :confused:
|
Citaat:
Ik vind het wel fantastisch dat het weer terug is - zo n heerlijk serie! Owyeah!! |
Citaat:
|
Nee, kvind Karen juist iets minder leuk aan de serie.
Maar verder is t erg geinig :D |
Karen!!! Jack!!! goddelijke serie... heerlijk gewoon (y)
|
Ik heb gister (4 aug) voor het eerst sinds lange tijd weer gekeken, vond het eerst niet zo leuk. Maar nu lag ik praktisch dubbel :D
|
Karen:
'Denied.' 'Denied.' 'Approved...' Geweldig mens... *Transformeert stopwoordje in 'Honey'* |
Fantastische serie!
JACK RULEZ! |
Jack is vet lollig ja :D
leuke serie (y) |
Ik vind Will & Grace geweldig :) Alleen kan ik t nu niet zien ivm werk en een kapotte video, grrr. Zijn t oude afleveringen of nieuwe? In dat laatste geval moet ik toch even wat proberen te regelen.. :o :)
|
Volgens mij nieuwe...
Sorry :( |
Citaat:
's avonds rond 11 uur komt altijd de hh van die van half acht. |
Citaat:
|
Nou ja, ik heb er ook nog maar 2 gezien...
|
het zijn oude afleveringen, maar ik heb ze nog nooit gezien, paar dagen geleden, met die badkamer:
Will: this is the first time I use the words Jack and job in one sentence without 'needs to get a' in between. later Jack: this is the first time I use the words Will and share in one sentence without 'doesn't know how to' in between. Zoiets in ieder geval (y) |
Eindelijk weer! Echt een geweldige serie (y)
|
Citaat:
Bij sommige quotes denk je echt: Die moet ik onthouden... Jammer genoeg ben je ze meestal zo weer kwijt... |
Citaat:
|
Maar om het nou te gaan kijken met pen en papier...
Wat zijn jullie travestiet-namen eigenlijk :P |
Citaat:
je eerste huisdier ooit en dan je straatnaam ofzo? toch? *aanbidt Karen* |
Ja, je eerste huisdier, en dan de straat waar je geboren bent...
|
Hi, ik ben SaraLisa Troelstra :S
|
Citaat:
*lacht zich rot* |
*Valt halfdood/bewusteloos neer*
In het Nederlands klinkt het echt nergens naar... |
Citaat:
|
Ik was gek op die naam!!
:D:D ShuShu Fontana... Iets voor mijn latere huisdiertjes... |
Citaat:
|
Oeh.
'ShuShu en Fontana (meisje en jongetje, tenminste, zo zou ik het doen... Niet beide namen voor 1 kind. Of ik moet met een Fontana trouwen...), hier komen, eten!!' |
Citaat:
|
Of walgelijk...
'hoe heet jij?' 'ShuShu' 'Proest' |
Oeh, ik ben helemaal verkeerd bezig... Mijn naam is Guppie Troelstra...
Ohnee... |
Oeh, ik ben helemaal verkeerd bezig... Mijn naam is Guppie Troelstra...
Ohnee... |
Citaat:
"mijn broertje" "en hoe heet hij dan?" "fontana" :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |