![]() |
Best of the Best
Ik ben vaak bezig met het maken van zogenoemde All Star Elftallen.
Als iemand nog suggesties heeft zou die ze dan willen sturen. Het liefst serieuze. Op dit Moment: _____________________Van der Sar_____________________ Thuram__________Nesta___________Chivu___Roberto Carlos_ Beckham_________Zidane__________Litmanen____Ronaldinho_ ________________Totti_________________________________ ________________________________Ronaldo______________ Commentaar: Van der Sar: Nog niet helemaal zeker. Concurrentie van Casillas, Rustu en Kahn Achterhoede: Ben ik wel tevreden over. Litmanen: Rustige speler die een elftal goed kan leiden, In goede vorm naar mijn mening 1 van de beste middenvelders. Bank: Mag bij Pro Evolution Soccer 2, 12 wissels hebben. Kahn, Rustu Trabelsi Hyypia Dessailly Maldini Ballack Deco Nedved Makaay Van Nistelrooij Henry |
Maar dit is geen videogame dus volgens mij mogen we er nu maar 7(?) hebben.
Verder wordt ik gek van dit soort topic's. Up dan ff een oud topic. |
GK: Buffon
Dl: R.Carlos Dc: Ferdinand Dc: W. Samuel Dr: Thuram Ml: Giggs Mc; Vieira Mc: Totti Mr: beckham Fc: Vieiri Fc; Crespo |
Waarom zet iedereen R. Carlos op links :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lizerazu (schrijf ik dat wel goed? :confused: ) Maldini |
Uhm. Het mocht serieus he?
Nou doe dan maar als aanvaller Darl Douglas:P |
Sar? Litmanen? Chivu?
Nauwelijks een bias omdat je uit NL komt! :D |
Van der Sar & Litmanen? meen je niet.. :rolleyes:
Code:
Buffon |
Code:
Westerveld |
damn wat lelijk, gebruik de code-tags ofzo
|
Als je ff uitlegt hoe ik ze gebruik wil ik het best doen
|
Citaat:
|
Citaat:
VD Sar beste keeper van de wereld :D En verder: Litmanen is best een goede voetballer maar het lijkt wel of hij de laatste jaren met een zak aardappelen op zijn rug loopt, zo traag :eek: (n) das best jammer |
Citaat:
|
Citaat:
|
GK: kahn
DR: Puyol Dc: Stam Dc: Nesta Dl: Maldini Mr: Nedved Mc: Viera Mc; Redondo Ml: Zidane Fc; Van Nistelrooy Fc: Vieri |
Citaat:
|
Citaat:
maar voor de rest.......noeste arbeider *bewondert* |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nou van der Sar eindigt vaak genoeg bij de top 3 van beste keepers en laat zien dat hij Fulham en Oranje voor nederlagen kan behoeden. Ik vind veel goede keepers te laatste tijd veel fouten maken trouwens: Bijv. Kahn gisteren nog bijv tegen Eintracht Frankfurt En ik weet dat Litmanen niet de beste voetballer is maar hij heeft zich gisteren tegen Liverpool bewezen het Europese niveau nog aan te kunnen en hij houdt tenminste de rust. en Commentaar op Chivu is helemaal onterecht. Als er een speler is die dit seizoen goed gespeeld is is het Chivu wel. Hij heeft het aanvoerderschap van Ajax en Roemenie bemachtigd en geeft goed leiding. Goede stevige verdediger waar aan: Van Wonderen, Hofland, Paauwe, Bouma en F. De Boer nog wat van kunnen leren. Citaat:
|
Leer jij eerst eens fatsoenlijk Nederlands.
|
---------------------Rüstü-----------------------
Thuram-------Nesta--Maldini------A.Cole--- --------------------Vieira------------------------ Beckham--------------------------------Emre-- --------------------Zidane----------------------- ------------Nistelrooy---Raúl------------------- Wissels: Kahn, Ferdinand, R.Carlos, Pires, Ronaldo, Bob Peeters Coach: Fatih Terim Stadium: Ali Samiyen (ThE HeLL) :p |
Citaat:
|
Citaat:
- achterlijk goeie conditie - goeie techniek - sterk - goed schot, gevaarlijk bij rebounds - slim - gevaarlijke vrije trap - aardige kerel - werkt hard - goeie pass |
Code:
Buffon |
Citaat:
en aardig :confused: is hij jou oom ofso |
Citaat:
soms is het handig als een speler zorgt voor een goeie sfeer |
ja maar er wordt gevraagd naar een linkerverdediger. een verdediger dus, en hij is geen geweldige verdediger moet ik bekennen.
mannen als Cole en Maldini schat ik hoger in als linker(vleugel)verdediger dan R.Carlos. |
Het is maar net hoe jouw elftal gaat spelen. Speel je net zoals Real Madrid 60-70% in balbezit, dan heb je aan Roberto Carlos een zeer goede linksback. Ik ben het er trouwens niet mee eens dat sommige mensen vinden dat hij een slechte techniek heeft.. Dan zie je andere wedstrijden van Real en Brazilie dan mij.. Wat betekent techniek eigenlijk voor jullie?? Voor mij is dat: hoe je een bal aanneemt, handelingsnelheid..
|
01 Kahn
02 Trabelsi 03 Nesta 04 Maldini 05 R. Carlos 06 Zidane 07 Emre 08 Nedved 10 Ronaldinho 09 Van Nistelrooij 11 Henry |
Citaat:
|
Citaat:
|
Code:
Martin Buffon Ferdinand Woodgate Davids Nedved Totti P.Inzaghi |
Casillas
Puyol Nesta Van Buyten Roberto Carlos Beckham Vieira Zidane Giggs Raul Henry |
Buffon
Contra Stam Chivu Roberto Carlos van der Vaart Nedved Ronaldinho Ballack van Nistelrooy Henry |
Even aangepast
GK: Buffon Dl: I. Harte Dc: Ferdinand Dc: W. Samuel Dr: Thuram Ml: Giggs Mc; Vieira Mc: Aimar Mr: Gerrard Fc: Saviola Fc; Crespo |
Citaat:
|
GK: Toldo
DR: Trabelsi DC: Cannacaro DC: Chivu DL: Roberto Carlos MR: Beckham MC: Zidane MC: Galásek ( ja galasek ja! ) ML: Giggs SP: Vieri SP: Raúl |
Buffon
Thuram Nesta Maldini Keane Ballack Nedved Giggs Zidane Henry Shevchenko Bank: Kahn, Cafu, Cannavaro, Duff, Contra, Totti, Rivaldo, Raul. Misschien wel enkelen vergeten ... |
Citaat:
|
Code:
Gabor Babos duidelijk de beste :cool: (y) |
Code:
Dragoslav Jevric |
Citaat:
|
Citaat:
*schaamt zich diep* :o |
Citaat:
|
----------------------Toldo----------------------
---Thuram----Stam-----Nesta----R. Carlos--- ---Overmars------Nedved------Cocu------- ------------------Kluivert----------------- -------Van Nistelrooij----Ronaldo-------- Bank: Seedorf, Buffon, Beckham, Zidane, Raul, Veron, Sneijder, Van der Meyde, Crespo, Ferdinand. |
Ik zie nergens de naam Robben?
Is het omdat ie nog te jong is? Ik vind hem wel degelijk zo goed als een Giggs... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Met tweederangs bedoel ik niet dat ze niet kunnen voetballen, integendeel. Maar wereldtop?? Get serious fella... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |