![]() |
een SPEEN in je mond schijnt hip te zijn
Ik zie steeds meer jongens met een speen in hun mond. Ja echt waar, gewoon zo'n speen, die je in de babywinkel kan kopen.
Maar je bent pas echt lauw als je er een hebt, met een knipperend lichtje erin. Wat vind je ervan, heb je het wel eens gezien, doe je het zelf ook? Trouwens ik vind het er niet uit zien (n) |
ze weten echt niet meer wat ze moeten verzinnen :/
|
Een tijd tru deed ik dat op school voor de grap om leraren te fucke enzo.
maar doe k nu ook niet meer. |
Ik heb het nog niet opgemerkt! :D
|
In discotheken zie je het wel is.. Boeiend is anders
|
tja. misschien is het binnenkort hip om in een kruippakje over straat te kruipen, kaalgeschoren uiteraard.. :rolleyes: ik vind het echt heel dom en ik ben nog niemand tegengekomen met een speentje, gelukkig.
|
jezus, dat is wel heel erg oud :|
nou ja, dan niet dat ze met echte spenen lopen ofzo maar vroegah had je die felgekleurde speentjes waar ineens iedereen mee liep, die naderhand kankerverwekkende stoffen bleken te bevatten :D |
Citaat:
En oja: er werd geruild! Maarrem...wat zei je? Niéuwe rage? |
hehe wat is dat kansloos
|
Citaat:
Ja dat is dus héél wat anders. |
Liepen gabbers daar vroeger niet mee?
Voor de rest lijkt het me het summum van "jezelf uiten" :D |
Belachelijk...nog nooit gezien, maar ik zal wel niet naar hippe discotheken gaan vermoed ik zo :p
Die speentjes vroeger vond ik leuk, maarja eh vroeger :D |
Bij ons op school liepen er afgelopen schooljaar ook wel eens meisjes mee, ik vind het er niet uit zien
|
hehe ik zo'n iemand hard uitlachen
|
ik zag laatst dr twee meiskes mee lopen (inclusief lichtje..).. dacht dat ze een grapje maakten.
ziet dr toch nie uit zoiets, dan neem je jezelf echt niet serieus meer. my god waar gaat et heen met de wereld |
Carlos Sastre heeft een trend gezet :D Het lijkt me een ontzettend stom gezicht (n)
|
Ik heb het nog niet gezien.. het lijkt me echt niet uit zien :|
|
Ik heb 't gezien.. en het ziet er niet uit :D.
|
ik heb het nog nooit gezien.
maar het lijkt me behoorlijk dom. volgens mij groeien je tanden daar ook scheef van. |
Bah.
|
Een vriendin van mij deed het toen we 16 waren. Ze had er ook een of andere uitgebreide reden voor, maar die weet ik dus ook niet meer. Ik vond het nix iig. Maar nu, idd, zelfs in dit achtergestelde dorp verschijnen ze al, op Werchter hingen ze te flikkeren en ik ben ze eigenlijk al helemaal beu gezien.
Die rage toen was ik 10 ofzo zeker, was echt wel maf. Ik heb er 100en ergens op zolder in een doos :D |
....je moet toch wat met je vrije tijd en je dwangmatige neurose op te vallen en mee jezelf te zijn....
|
Citaat:
|
is het nu echt nodig om alles wat sommigen 'hip' vinden af te breken? :rolleyes:
|
hier lopen er al die kinderen van 14 jaar mee rond....tsja of je t dan hip kunt noemen :rolleyes: Misschien in hun wereldje wel
|
Ik vind het nogal debiel. Ik heb het nog nooit gezien. Ok, ik woon dan ook in een gat ergens in Overijssel, maar ik verwacht 't hier de komende tijd ook niet te zien. Ik zou het zelf nooit doen. Simpelweg omdat ik 't debiel vind. :)
|
Citaat:
|
Nog nooit gezien.
Belachelijk. |
Terug naar je hele vroege jeugd (y)
|
Belachelijk.
Heb het nog niet gezien, maar het idee alleen al is lachwekkend. :o Die felgekleurde speentjes heb ik nog steeds, ook in de vorm van teddybeertjes ed aan een touw om een kastje hangen. :cool: |
ja ik weet nog dat ik vroeger wel van die gekleurde harde van plastic ofzo had.in allerlei kleuren en maten, maar niet zeg maar die baby's in hun mond hebben.
|
handig als je niets te zeggen hebt (y)
|
je gaat toch niet vrijwillig met een speen in je mond lopen :confused:
zeer triest... |
Gelukkig heb ik deze rage gemist toen ik kleiner was.
Maar het getuigt wel van een grote zelfkennis natuurlijk. |
hahaha dat is wel erg sneu , nog nooit gezien.
die met kankerverwekkende stoffen heb ik ook nog wel gehad :D maar toen zat ik nog op de basisschool duz |
Citaat:
|
Ik heb het al vele malen gezien. Op het begin dacht ik dat t ene grapje was, maarre blijkbaar is het ''hip''. Ikzelf vind t echt lelijk & idioot staan. Je bent toch geen baby?!
|
Damn, ik moet meer naar buiten! Sommigen hebben dus echt speentjes op straat gezien?! :eek: This world's a crazy place!
|
Spenen zijn al uit sinds ik van de middelbare school af ben (5 jaar)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn nichtje heeft er een, met zo'n knipperend lichtje. Maar die is 5 ;) Al vind ik 5 al te oud voor een speentje...
~Demo |
WTF:confused:
Nou, dat is totaal nieuw voor mij.....wel een ongelooflijk achterlijke trend zeg, je neemt iemand toch niet gauw serieus als hij/zij een speen in zijn/haar mond heeft zitten. :D |
Ik vind het gay.
|
had je dit niet ook een jaar of 10 geleden, die rage?
|
nog nooit gezien...vraag me af welke idioot het heeft verzonnen
|
In belgie verkochten ze overal van die dingen met verschrikkelijk veel knipperende lichtjes.
Ik bedenk me nu eigenljik pas dat het dus speentjes zijn geweest. En het ziet d'r echt verschrikklijk triest uit. Beetje gemiste kans. |
Citaat:
|
Citaat:
dus het is gay:o |
Op de Genste Feesten hingen ze ook,mijn broertje heeft er zo 1,maar hij steekt ze wel niet in zijn mond?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |