![]() |
Jouw aller foutste/lelijkste kledingstuk OOIT
Ik biecht op: ik heb wel eens een tuinbroek gehad :o
Wat ik ook heel lang fout vond, waren die strakke ski-broeken met zo'n elastiek onder je voet langs. Maar die vind ik nou wel weer tof eigenlijk :cool: Nu jullie! Foto's zijn altijd leuk ;) |
Bloemetjesjurken
Tuinbroek Leggings :o :( Spice girls trui en shirt hmm toen was het wel uber natuurlijk Sportshirts en truien ala nike en fila enzo :o |
broekrokken :cool:
|
een soort van trainingsbroek maar dan van zachte stuk, donkerblauw met aan de zijkant witte strepen en knoopjes. Daarboven een turqouise (??) vest.
Het zag er op zich al niet uit en ik was er te dik voor :) |
Schaamte is een onzinnige schijnemotie. Schamen hoeven wij ons niet, want schuldig zijn wij nooit. Trekken wij ons iets aan waarin wij "er niet uitzien", naar maatschappelijke maatstaven gemeten (ah quo modo aliter!), dan waren wij niet schuldig als onze domheid ons ingaf dat wij er daar wel in uitzagen. Schamen moeten wij ons pas, als wij aan kleding een dergelijke groot belang gaan hechten, dat wij géven om die maatschappelijke normen en ons conformeren ten behoeve van sociaal contact.
|
Doe nou gewoon een keer normaal mee in een topic man.
|
Citaat:
|
Citaat:
Euhm echt gruwelijk? Ik had altijd een charmante combinatie aan van een té grote, roze, slobbertrui die op mijn knieën hing, créme legging, roze slobkousen en zwarte plateauschoenen! :D |
Citaat:
Jij wint :D |
Ik heb me schuldig gemaakt aan het dragen van bovengenoemde 'skibroeken' met elastiekjes onder de voet. En dan niet zomaar zulke broeken, maar met schotse ruit, en turquoise ribstof, en rood met zwarte biezen. :o Dat was toch wel het ergste, helemaal in combinatie met een Olilily bloemetjesjas.
De tuinbroeken kwamen later, wat ik ook wel heel erg vind achteraf gezien. |
dat waren geruite broekrokken, een legging met allerlei kleuren waarin ik net een zuurstok leek en verder natuurlijk het Spice-girls t-shirt :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk conformeer ik dan liever een beetje. |
Citaat:
Ik had ooit een roze minnie mouse - joggeingpak. Maar het valt mee, ik was toen pas 8 ofzo:). En toen ik 5 of 6 was natuurlijk heel veel roze jurkjes, dat schijnt ook verkeerd te zijn, maar stiekum hou ik nog steeds van kleuters in roze jurkjes. Ik ben ook een tijdlang (toen ik 9-13 was) dol op klompen geweest. En dan met rode sokken erin en een korte broek erboven, jiehaaa:). |
Tuinbroek vind ik niet fout als je nog een meisje van 10 bent:)
Mijn foutste kledingstuk is uhm spice girls t shirt en plateauzolen (tot ergenis van m'n ouders :D ) |
Ik was in bezit van verschillende tuinbroeken. En die droeg ik dan met een shirt er onder en een sloeber trui er over (die mijn moeder uiteraard zelf gebreid had....)
Ja ja... ik was enig om te zien :p |
Citaat:
Ik had vroeger ook een groen kort tuitje, met zwarte stippen en daarop drie "dansende" dames in hetzelfde out-fit als het mijne erop, een groen met zwarte stippen rokje, zwarte legging en enkel hoge La Gear (heet dat zo??) sportschoenen.. :D Ik was zoooooo fout vroeger, heerlijk.. |
ik droeg trainingspakken
en ik heb puntschoenen gekocht (die ook wel fout zijn) |
mijn allerfoutste kledingcombi was wel een leging met slopsokken erover heen (zwarte legging met blauwe sokken) en dan een wit tweety t shirt erboven....
maar ag toen was ik 8-9 en vond dat mooi |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
pff als ik terug kijk op mijn (vooral kinder-) fotos vraag ik me echt af en toe af of mijn ma (en ik natuurlijk ook beetje) niet hardstikke blind waren. Meest foute vind ik toch zo'n lange spijkerjurk waarin je net een urker ofzo lijkt
|
Ik heb een tshirt met de opdruk "no sex, please!"..
Heel gereformeerd. |
Ik had een Dready, dat was denk ik wel mijn dieptepunt.
Maar uiteraard had ik ook een tuinbroek (van levi's, dat dan weer wel! :p) Ook heb ik nike air max gehad, en heb ik rond mijn 13e een sletten periode gehad. |
Of zo weinig dat ik het me niet kan herinneren, of zo veel. Ik denk het laatste. Vroeger droeg ik iig weleens Looney Tunes-shirts en voetbalshirts.
|
LA GEAR schoenen met lampjes alleen dan een goedkopere versie, een stretchjurk met lange mouwen die tot mijn enkels liep, ik kon alleen maar heel kleine stapjes nemen
:o :o |
een bruine rotterdam terror corps trui :/
|
oja ik heb ook nog een trui waar een hele grote wietplant op staat en XXX AMSTERDAM :p en op de mouwen staan ook nog letters
hij is echt te fout ik draag hem alleen als ik ziek thuis ben |
-oranje (sja :eek: ) lederen vestje :rolleyes:
-hele dikke paarse trui met een tekening van zingende kippen ('k draag die trui stiekem wel erg graag :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwart spicegirls t-shirt waar ze de wereldbol vasthouden ofzo. Hij ligt 'r nog wel ergens. :D Mjamaarja, toen was 't hip. :p :o
|
Citaat:
die heb ik ook gehad ja |
Citaat:
|
http://rayna.partybox.be/pic/ikvroeger.jpg
voila. hier was ik 13 ofzo. [edit] wow, en die schoenen heb ik nog steeds! [/edit] |
tuinbroek kan best cool zijn.
Droeg ze ook, zo'n baggy en dan de flappen los. Maar ik was dan ook skater.... Grote trui er boven :cool: Maargoed, als kind droeg ik wel eens een lagging en van die jurkjes met kanten randjes en een kraagje. Owja en lakschoentjes... |
Een knalrode broek met op de ene pijp witte strepen en op de andere pijp witte stippen... De pijpen liepen ook nog eens zo spits toe bij mijn enkels... :rolleyes: Damn wat zal ik voor lul gelopen hebben :eek: Maargoed dat mensen en tijden veranderen!
|
Eeen rode string :o
|
Ik vond leggings cool, vooral paarse en dan een bijpassende gebreide trui erboven, ook paars met sneeuwpoppen ofzo, weet niet meer hoe oud ik toen was..Ik had ook zo'n tuinbroek van cars ooit.
En gilets vond ik ook te gek. Vooral zo een van fleece met allerlei foute kleuren. En spijkerbloezen. Ja... het boeide me echt niet hoe ik erbij liep geloof ik. Het foutste zijn dus de leggings. Alhoewel die nu weer in zijn. |
het leuke is trax denkt iederee 'jezus die puntschoenen waren toch wel erg lelijk'
|
Hmm. Voor mannen worden tuinbroeken weer helemaal hip, geloof ik. :/
Maar anyway, die heb ik dus ook gehad. Net zoals die gruwelijk strakke stretch-in-pastelkleurige Carsbroeken waar ik me in wringde om vervolgens de gehele dag geen adem te kunnen halen. En verder viel het wel mee. Volgens mij lijkt het altijd erger dan het was, omdat je je daar nu niet meer in zou vertonen, maar dat lijkt me logisch. Ik kan me voorstellen dat blauwe gebreide truien met wolken erop niet meer zo hip zijn, tegenwoordig. [Maar hij was zo geweldig!] |
een goudkleurige spijkerbroek.....
tja |
pfff het lijkt wel alsof ik er normaal bij liep vroeger :eek:
ik heb gelukkig geen spice girl trui gehad :) Oeink! Dit is echt erg, ik heb ook nog zwarte lak schoentjes gehad die ik eigenlijk niet mocht maar ik zeurde zo... :o |
spicegirls tshirt
plateauzolen (hoe hoger hoe mooier :o ) Skibroeken met ding onder je voet :eek: leggings (lang in rondgelopen vondt ze zo fijn :o :confused: ) Nee zou mezelf niet graag willen tegenkomen in die tijd :eek: :rolleyes: (n) |
een door mn moeder gemaakte leggingbroekje dat knalroze was en geloof ik nog doorscheen (ik was toen acht, dus het mocht maar toch)
plateauzolen (maar dan 1 of andere heel foute lelijke variant die door de was lichtroze waren geworden, ook toen was ik 8) |
Heel foute zomerblouse van Pelle Pelle met witte en blauwe blokken erop :D
|
Citaat:
|
Hm.. ik denk dat dat toch wel mijn paarse jurkje is van heel dun stof (bijna doorschijnend) met een slangenprint :eek:
Een vriendinnetje van me vond de kleur me erg goed staan en me er erg slank in, dus tja.. toen heb ik het maar gekocht :o |
korte leggings in de meest gruwelijke kleuren/motiefjes met daarboven een zo gekleurd mogelijk t-shirt en van die lage allstars maar dan van de markt met ook gruwelijke motiefjes...ik zag er niet uit vroeger :)
|
nou, dat van mij moet toch een slipknot shirt zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |