![]() |
Hm vraagje
( ik had dit al ergens anders neergezet, maar men zei dat dit een beter plek is voor deze vraag: )
De ouders van me vriend zijn binnenkort jarig , en ik weet dus echt niet wat ik hun moet geven :( |
Mmm....een bos bloemen? Dat doen mijn ouders altijd...Die geven iedereen bloemen :). Je kan ook iets kopen wat bij hun in de huiskamer past.
|
Een appeltaart met veel slagroom doet het altijd goed (y)
|
Voor de ouders van je vriend hoeft 't echt niet origineel ofzo te zijn... gewoon een doos chocolaatjes of een plantje (=leuker dan bos bloemen) of een fles wijn (of whisky, of port, of sinaasappelsap, of wat ze dan ook graag drinken)
|
Citaat:
een pak koffie of een glas water (y) |
Citaat:
|
Iets simpels. Een foto van jou en je vriend, bijvoorbeeld. :)
|
iets simpels; een kleinkind.
|
Je loopt een winkel in de vorm van de Xenos o.i.d in (blokker is ook goed) je zoekt iets uit wat er duur uit ziet maar toch simpel in gebruik is.. jaaah : een flesopenner!
Pff : iets simpels wat handig in gebruik is en toch een beetje design is :) |
nou aan een kleinkind kunnen we voorlopig beter nog niet aan beginnen :p
Maarruh thanks voor jullie adviezen (y) |
Citaat:
Maak er dan gelijk een tweeling van. Beide ouders zijn immers jarig. |
woon je vlakbij Amsterdam?
Dan kun je ze een "candlelight canal cruise" (oid) geven. Dan gaan ze 's avonds met een rondvaartboot, krijgen ze glaasjes wijn en hapjes (kaas enzow). Kun je vlakbij het centraal station kopen (bij "candlelight cruise"), krijg je een bon. |
Een boekenbon of een cd-bon (of een ander soort bon).
|
roken ze? sigaren doen het leuk, en bloemen zijn altijd goed. *spreekt uit ervaring*
|
je kunt ze toch gewoon iets geven wat je ook aan je eigen ouders zou geven?
of: vraag het aan je vriend! |
Citaat:
of anders een boek, iets wat bij de inrichting past. een videoband van titatovenaar of een cavia! |
Ja, dat weet ik ook niet :o waar houden ze van? Je kunt het beste met je vriend iets samen kopen, die weet natuurlijk meer wat zijn ouders nodig hebben. Niet moeilijk doen, toch?
|
voor de grap een trouwkaart
|
een plantje of iets anders 'vooropdeschoorsteen'
|
Een mooie foto van jou met je vriend, in een
grote lijst, en een flesje wijn oid erbij? Je hebt ook van die boekjes met waarom je zo blij bent met diegene, kan je ook doen, alvast om te slijmen... ;) Oh, bij de Expo hebben ze wel altijd van die aparte bekers, en soort van tegeltjes met tekstjes erop, misschien zit daar iets bij? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |