![]() |
Wat zit er in je tas??
vroeg ik me toch wel af... ik heb meestal alleen de dingen waar ik op dat moment aan denk zoals deo enzow...
maar sommige hebben zoveel :eek: erin ik zou niet weten wat allemaal.. dus vroeg het me af |
-telefoon
-pinpas -blistex -paspoort -red lipstick |
Ik heb eigenlijk nooit een tas bij me als ik ergens heen ga.. behalve als ik naar de winkel ga en ik moet een portemonnee meenemen ofzo.. dan dat dus, en labello, en sleutels. En dat was het alweer denk ik zo :)
|
telefoon
portemonnee sigaretten aanstekers kauwgum boek agenda notitieboekje pen parfum make-uptasje sleutels en als ik uitga: portemonnee sigaretten aanstekers kauwgum |
Portemonnee
Agenda Pen 2 labello's Doosje Purol Kauwgom Fisherman's Friends Strippenkaart Paspoort Strip ibuprofen Spiegeltje Sleutels Mobiel Deo Zonnebril |
Minstens:
Labello Telefoon Geld Vaak ook: Portemonnee Discman |
Portmonnaie, los geld, geo, discman, zonnebril, deo, pennen, boeken. Schooltas.
Heel soms GB Advance en Digicam. |
[tas]half zakje cheetos (chipito), 2 cd's, metrokrantje, walkman, foto's, deo, batterijen, portemonnee, paraplu die niet van mij is, pen, het "doe de ronald" foldertje, brood, foto's, werkbriefjes, portemonnee, pen, shag [voorvakje] 2 keycords, foldertje van de paraplubar (?), 2 appels, sleutels en dat was 't wel zo'n beetje
|
Euhm.. Een half zakje zoute drop, portomonnee, bonnetjes, zakdoekjes, zwarte handschoenen zonder vingers, een lepel, een pakje Chesterfield met aansteker, een InHolland promotieteam naamkaartje, meer zakdoekjes, klad literatuurlijst van Voedsel & Voedselveiligheid verslag, roze armbandje, negatieven, nog meer kladjes, een Pauze, zakje van een Panini broodje, 2 InHolland pennen, nog meer zakdoekjes, lipgloss..
|
Nu: portemonnee, mobiel, spiegeltje, labello, zakdoekjes, vies ondergoed, vieze sokken, vies shirtje, massageolie, anti-muggen bodyspray. Kwam gister laat thuis van bij mijn vriend logeren en nog geen zin gehad tas uit te pakken.
Altijd: portemonnee, mobiel, spiegeltje, labello, zakdoekjes, notitieboekje, schrijfgerei. |
in rugzak :
-portefeuille -verpakte inlegkruisjes -tampons -deo -fietsketting armband? in tas : -papieren zakdoekjes -kauwgum |
portemonnee
snoepjes kauwgum gsm deo zonnebril shmink (oogpotlood/schaduw,lobello,lippengloss) soms:tampon pen nu:een blad van mijn werk waar men loon op staat rekkertjes voor mijn haar zakdoekje |
Ik haat tassen. Maar als ik ergens naartoe ga zonder een vriendin of een moeder, dan moet ik wel.
- portemonnee, zonder pinpas - sleutels - discman - lipgloss |
Ehm in m'n kleine "japannertasje"
-Portemonnee of alleen geld en pinpas -Telefoon -sleutels en dan nog afwisselend een minidisk,digicam of gameboy sp.(hangt ervanaf wat ik nodig heb of wil doen in m'n reistijd) In m'n grotere schoudertas van Diesel kan het bovenstaande allemaal en dan nog meer dingen die ik nodig denk te hebben. |
in mn tas zit vaak een waterflesje als ik de deur uit ga en tramkaarten in het voorvakje
|
Alleen mijn portemonnee, andere dingen laat ik er niet in zitten.
|
Portemonnee, sleutels, kammetje, make-up doosje, reserve panty, zakdoek, telefoon, agenda en zuurtjes.
|
momenteel:
-Handdoek -Zwembroek -Zonnebril -Jachtgeweer met zilveren kogels -Rubbertjes -donald duck |
- telefoon
-geld -identiteitskaart -sleutels -deo -labello |
op dit moment
-discman -cd's -bikini -portemonee -makeup -sigaretten -shag -langevloei normaal -sigaretten -een beetje makeup -portemonee -discman (soms) |
portomonee
kaugom agenda pen of 2 o.i.d potje gel.. soms : maandverband o.i.d deo luchtje pfff :eek: best wel veel! |
*Discman
*Cd's *Sleutels *Telefoon *Agenda *Tampons *Portomonnee *Body spray Niks bijzonders dus. |
Nah, wat er nu precies inzit heb ik geen zin om te kijken, maar standaard zit erin:
Portemonnee Telefoon Sigaretten Aansteker Lippenbalsem Pen Discman Tampons Vanallerlei kassabonnetjes |
- Labello
- Lipgloss - Buskaart - Beurs - Nepidentiteitskaart. - Zonnebril. - Mobiel. - Paracetemol. |
nu
-sigaretten -flesje disaronno :confused: -aanstekers -sleutels -telefoon -deo -labello |
Meestal:
-Labello (Cherry) -Portemonnee -Pen -Discman -Sleutels |
Als ik een tas bij me heb in de vakantie:
Digicam, zonnebril, noteblock, pennen, batterijen, organiser.... |
sigaretten,aanstekers,papieren voor brommer,sleutels,neusspray,zakdoek,mascara,oogpotlood,kauwgom,labello, mottilium,dafalgan,gsm,bankkaart,veel kleingeld
|
2 labello's
portomonnee mobiel elastiekje kauwgom sleutels en wat ik verder nodig heb |
Pen
Agenda Gsm Mp3-speler PDA Digicam Wisselbare-schijf Zonnebril Sleutels en verder wat dingen die steeds wisselen |
discman+cd
lippenbalsem beurs telefoon haarelastiekjes stuk of 2 tampons kauwgom sleutels advil soms een flesje of blikje drinken |
Mobieltje
Portemonnee Zonnebril/handschoenen (ligt eraan of het zomer of winter is) Sleutels Drinken+koekje of appel Maandverband/tampons en aan Labello doe ik niet :D |
Mobiel
Portemonnee Zonnebril Sleutels |
een groot paars monster.
|
Citaat:
|
- block note
- etui - foto toestel - portemonnee - character sheets - dice - lange vloei, tipjes, shag, kraskaarten, aansteker - foldertjes - telefoon - labello - make-up - adidas luchtje - zaklamp - kurkentrekker en ik heb een grotere tas nodig. |
discman
batterijen flyers die ik overal verzamel sleutels caps pennen en potloden markers een das blackbook deo peuken vloei en tips kelnersmes willekeurige cd's |
Meestal iig:
Mobiel Portemonnee Sleutels Maandverband/tampons Pennen Pijnstillers Borstel Deo Vaak m'n agenda, wat te drinken, wat te eten, kauwgom, labello of iets daar op lijkends en handcrème. Verder ligt het er erg aan waar ik heen ga ed. |
In ieder geval:
Sleutels Portomonne Boek Telefoon Water *YEAH* |
portemonnee
strippenkaarten rijbewijs pil medicijnen ibuprofen tampons make-up spiegeltje geurtje lipgoss sigaretten aanstekers kauwgom tea tree olie digicam haarspeldjes elastiekjes fotoos etc. ik sleep alles altijd mee :o |
- geld
- slot voor aant kluisje bij me werk - magni muntjes - telefoon - lippenbalsem - spiegeltje - sleutels - ibuprofen - foto's - pen - papier - brief dit is wat er gemiddeld in mijn tas rond zwerft op dit moment... maar het wisselt nog wel eens |
- deo
- portomonee - fototoestel - mobiel - oplader voor mn mobiel - paspoort - sleutels - labello - flesje water - pakje zakdoekjes - maandverband - nagelknipper - haarelastiekjes - pennen - notebookje Mn tas is nog ingesteld op de vakantie |
kga zo op vakantie
dus discman, paar cdtjes, telefoon, portomonnee |
Euh meestal deo, portomonnee, telefoon, tampons, agenda.
|
Ben net terug van mijn vriend dus is niet helemaal standaard wat er in mmijn tas zit:
Vies t-shirt van werken gisteravond Ondergoed Tandenborstel+tandpasta Sigaretten Pil Lowlands cd Agenda Deo Borstel Portemonnee Keycord Mini wegwerp/ meeneem tandenborstel Spiegeltje Reep chocolade Atak muntjes Bril Buskaart Nieuwe nijntje fietsbel Pen Aansteker Labello Papiertjes en kassabonnetjes Owja en telefoon |
Mobiel, make-up, sleutels, aansteker, des cigarettes, portemonnee incl. alle bijbehorende pasjes en dergelijke... dat zijn de standaard dingen in mijn tas.
|
portemonnee
telefoon make-up sleutels cd´s en discman sjek en aansteker |
ik heb meestal rugzak bij me :)
met daar in: discman koptelefoon cd's batterijen markers etui -> pennen+potloden schetsboek digicam geld drinken ezekiel trui soms sigaretten + aansteker vaak cassette recorder telefoon bril sleutels |
sigaretten
beurs scootercertificaat van een vriendin :confused: treinkaartjes zonnebril aanstekers voorgdraaide jointjes xtc telefoon spiegeltje labello kapot armbandje |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |