![]() |
Afscheid
Als het moment waarop zij wandelt door dit groene gras
loopt zij over de oever zwaaiend naar de onrust die haar verlaat Ze huilt om haar man die haar enige warmte was die niet eeuwig bestaat Als de dag waarop zij hem ontmoet vergeet zij zijn warme hand en zijn arm om haar heen Ze huilt om haar man en wist zijn sporen voorgoed Als het moment waarop zij wandelt door dit groene gras blijft zij alleen |
Apart, die zinconstructies. Ben er geen fan van, maar is wel leuk.
|
Ik vind het gedicht door de aparte zinsconstructie zoals tacidvs al zei, erg lastig lezen. Daardoor heb ik al minder zin het gedicht te lezen. Wat er verteld wordt vind ik best leuk te lezen. Bijzonder hoe zoiets 'kleins' zo bijzonder verwoord kan worden...
|
Bedankt :) Ben wel blij dat ik opmerkingen krijg...
Ik probeer dr ook wel iets aan te doen, zelf wilde ik een andere zinsconstructie dan anders. Maar hebben jullie tips ivm met deze dan? Kan ik deze ongeveer behouden maar toch iets mindere lastig doen lezen? |
Citaat:
|
Citaat:
Dank je iig :) strofe lijkt me wel goed om een vorm te geven aan het geheel ja, dan leest het misschien al makkelijker... Lettergrepen lijkt me moeilijk maar ik kan er misschien eens op letten dankje x |
Tsja eigenlijk heb ik er niks op aan te merken :-) het roept een aangrijpend beeld op, de zinsbouw is apart maar boeit me juist daarom wel. Mooi! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |