![]() |
het grote: Wat-ga-jij-komend-weekend-doen Topic
wat zijn dus jouw plannen voor het weekend dat komen gaat!
Ik ga waarschijnlijk een beschuitje eten :) |
komend weekend (9-8 & 10-8)
Zaterdag is mijn vader jarig, dus ik denk dat ik dan zo'n beetje de hele dag bij hem ben om z'n verjaardag te vieren. Zondag viert een goede vriend z'n verjaardag, dus dan ben ik de hele dag daar. |
Internetten (n), mijn kamer verder verbouwen en misschien vanmiddag zwemmen.
Oh, je bedoelt het volgende weekend? :confused: Eh, naar de kermis denk ik. Ik zie het dan wel weer. |
Op vakantie! :)
|
geen idee, nog niks afgesproken en geen plannen.
|
volgend weekend ... eens even kijken
*pakt agenda* er staat niets in mijn agenda... hmmm komt nog wel :) maar anders mijn kamer opruimen en nadenken voor project o.i.d |
niks:P
|
Geen idee, ik plan niets in de vakantie :)
|
feest van me tante volgend weekeind
dit weekeind: zaterdag gewerkt zondag eigen verjaardag vieren |
Dat zien we dan wel weer.
Dit weekend? uhm.. ik moet eigenlijk eens die solicitaiebrief afmaken... bah :( |
vrijdagavond iets leuks doen met een geweldige jongen
zaterdag cadeau in elkaar knutselen zondag verjaardag van een vriendin en leren en zwemmen |
zaterdag werken :(
zondag m'n vrienden uitwuiven die naar Italië vertrekken (14 dagen). Ik ben de enige die thuis blijft |
zaterdag werken, zwemmen (als het mooi weer is) uit, kamer verven, naar de film, lekker eten... zoveel dingen, waar ik zin in heb!
|
Dat wordt dan volgend weekend want dit weekend is bijna voorbij. Volgens weekend ga ik zaterdag waarschijnlijk barbecuen met vrienden en zondag ga ik bij mn tante logeren.
|
Vrijdag Snowboarden
Zaterdag óf wakeboarden óf naar het loveparade(?) Zondag luieren :) Pcies het zelfde als dit weekend, dus in dat opzicht wel weer saai :P |
In de vakantie plan ik nooit zo lang vooruit. :o
|
Geen idee, zien we dan wel weer..
|
Citaat:
~~~ Nouja, ik neem dit weekend maar even aangezien 't volgende weekend nog wel ff duurt. :) Mijn planning was vrijdag winkelen met een vriendin, en 's avonds 8mile kijken met wat vrienden. Zaterdags overdag een beetje zonnen, en 's avonds naar Lucky. En vandaag lekker ff computeren, beetje niks doen. :) |
Citaat:
|
naar m'n oma, shoppen, zaterdagavond hopelijk stappen, zondag uitslapen.
|
Citaat:
|
Komend weekend zit ik in Turkije!! :D:D
Lekker te relaxen! |
dan zit ik in Thailand :D
volgens mij in chang mai...:) |
zaterdag naar de film Pirates of the Caribbean en zaterdagavond waarschijnlijk bij een vriendin blijven slapen.
|
Gister Schollenpop en de Franse Bulldog :D
Vandaag werken :( |
Ik ga zaterdag naar een dance feest en zondag moet ik werken. Geld! *kijkt hebberig*
|
dan zit ik in Zuid Frankrijk, dus ik heb geen idee... :)
|
Komend weekend zie ik wel. Zaterdag zal wel werken en puteren zijn en 's avonds stappen. Zondag mijn koffers pakken voor naar Texel te gaan en verder wat luieren / bijkomen van het stappen. 's Avonds voetbal d8 ik? Johan Cruijff schaal? Dat ook ff kijken... maar in ieder geval geen bijzondere dingen...
|
Van mijn kant moet eerlijk toegegeven worden dat bij mij in de vakantie het verschil tussen de eerste vijf dagen van de week en de laatste twee enigszins vervaagt. De dingen die gedaan moeten worden (;)) worden verminderd en de dingen díe gedaan moeten worden, worden door de hele week uitgevoerd en niet enkel meer van maandag tot en met vrijdag.
|
Vakantie vieren. ('k zit dan in Zweden)
|
uitrusten :)
|
|
naar m'n vriend
3 weken seks inhalen I hope |
Ik heb nu nog geen plannen voor komend weekend, zien we tegen die tijd wel weer :)
|
vakantie naar zandvoort ...naja naar een duincamping , met mn vriend :)
|
Ik hoop dat ik dan veel bij mijn vriendin kan zijn. :)
|
Citaat:
|
Heb, op mijn eigen feest na, nog helemaal niks gepland. Maar waarschijnlijk wordt het uitrusten van het werken deze week en gewoon in de hangmat liggen niks doen
Ow ja... en vooral: veel slapen |
Ik weet het nog niet.. ik wil even chillen, maar ik weet niet of ik mede chillers kan vinden :)
ff naar de bios ofzo.. |
Weekendje Bloemendaal! (y)
|
Zaterdag werken :(
En even kijken of iemand iets leuks weet, anders wordt het avondje Stam he ;) ? |
Studeren I guess.
|
Naar De Slegte in Arnhem.
|
Vrijdagavond ga ik naar leiden om naar de deathmetalband van een vriend kijken, aangezien ik mijn groupiestatus wil behouden.
Zaterdagavond naar het LVC. |
werken.. misschien dat ik nog uitga ofzo.
|
oeh, zaterdag: autorijden, naar Leiden komen en misschien ook nog wel ff uit?????? Zondag rust nemen voor de week die daarop volgt.
|
geen flauw idee. net wat er uitkomt.
|
wat boeit het jou nou wat ik in het weekend ga doen?!
|
Genieten van het feit dat m'n ouders weer thuis zijn, ofzo? :p
'k Moet sowieso vrijdagavond bij de radio zijn, zaterdag ga ik misschien nog kijken bij de drive-in show van een maat. |
moet beide avonden werken...en mn broertje is zondag jarig..en me vriend komt dan terug van zn vakantie..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |