![]() |
de 3 belangrijkste dingen in je leven?
Wat zijn voor jou de 3 belangrijkste dingen in je leven?
ze hoeven niet in volgorde van belangrijkheid te staan |
muziek
vriendschap/liefde vrijheid (dus ook vrijheid van meningsuiting) |
Citaat:
- Vrijheid - Vriendschap - Mijn ziel |
muziek
mijn vrienden geluk |
seks, drugs en punk
|
- m'n ouders (enige familie van me dus ja....)
-vrienden -geluk (maar dat hangt ook een beetje af van die ouders en m'n vrienden) |
Kunst in alle vormen.
Liefde. |
ikzelf
vriendschap/liefde kunst |
Liefde
Muziek Naastenliefde |
- M'n stiefzus Susanne. Engeltje is 't. :) En daarbij ook meteen de rest van de familie die ik er toen bijgekregen heb, maar zij is toch wel een beetje belangrijker als de rest.
- M'n vrienden. - Opleiding. Zoiets. :) |
het is te moeilijk om 3 dingen te kiezen
liefde kunst schoonheid nu heb ik er al 6 en ze zijn bijna allemaal even belangrijk |
jeeetje, ik zie nu allemaal dingen staan die ook heel belangrijk zijn voor me....ik vind 3 ook te weinig!
|
dit hieronder:)
[QUOTE]Muizzz schreef op 03-08-2003 @ 12:47: [B]het is te moeilijk om 3 dingen te kiezen liefde kunst schoonheid |
liefde
muziek/dansen progressiviteit (ik gruw van conservativiteit en vastroesten omdat het 'hoort') |
muziek
fotografie vrienden en vriendinnetjes |
geluk
gezondheid vriendschap hoe cliche, maar wel waar als je het mij vraagt :) |
sex drugs and rock and roll
|
Vrienden
Gezondheid Geluk |
Muziek
Vriendschap Geluk |
liefde in alle vormen (dus ook voor vrienden en familie)
zelfontplooiing geluk |
Gitaar
Liefde Handen |
Liefde in alle vormen
Zelfontplooing Gezondheid |
vriendschap
gezondheid vrijheid |
mijn ziel
mijn geloof mijn droom |
*liefde ; met stip op 1, alle vormen van liefde, eigenliefde, liefde van vrienden, familie en geliefde. En natuurlijk het uiten ervan, liefde die niet geuit word is een beetje jammer.
*vrijheid ; ook in ruime zin *gezondheid ; zowel lichamelijk als geestelijk, het is niet zo dat ik een gezondheidsfreak ben in tegendeel maar ik hoor nooit een lichaamsdeel kwijt te raken of dement te worden of ernstig ziek. Het is niet iets waar ik voor streef (gezondheid dan he) maar wat wel erg kut zou zijn om niet meer te zijn. |
Liefde
Respect Geloof |
Mijn moeder, mijn stiefvader en mijn vader.
Alledrie op 1 :o |
muziek / dansen
kunst pfff.. |
muziek
vrienden/familie liefde |
liefde
familie/vrienden geld |
Ik vind dat vrienden/familie ook onder liefde valt. Liefde dus voor mij, geld en mogelijkheid tot zelfontplooiing (goede, Roxy!), ik denk dat een combinatie van die 3 dingen een mens heel gelukkig kan maken. Je kunt nog zoveel liefde in je leven hebben, als je straatarm bent is dat toch minder, en andersom ook... En het lijkt me vreselijk als je jezelf niet helemaal kwijt kunt, en je je niet kunt ontwikkelen tot je maximum zeg maar...
|
wat bedoelen jullie met kunst?????
|
Liefde (zowel van vriendje, vrienden en familie)
Plezier (wil wel een beetje gezelligheid in m'n leven;)) Geld (spreekt voor zich :p ) |
muziek
liefde (vriendin, vrienden, familie. in that exact order) vrijheid |
en nu serieus
-mijn ex -gezondheid -geld |
- Liefde
- Muziek - Vrijheid |
-liefde
-muziek -nadenken |
Muziek.
Dieren. (van een fluitende vogel tot een olfiant in de z00 :p) Respect krijgen. |
muziek
liefde sport |
- vrijheid
- kennis - liefde |
- liefde --> zowel van vrienden, familie als vriendje
- geluk - gezondheid |
erm...geen idee :) dr zijn nogal wat dingen nodig (geweest) om mijn bestaan hier mogelijk te maken....maar 3 dingen die ik nu belangrijk vind?? ik weet er geeneen....stom leven
btw...post iedereen maar wat of worden de posts van mekaar ook daadwerkelijk door andere gelezen?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet het niet precies..
- Liefde. [Vriendje, zus, ouders, bepaalde vrienden, rest van de familie] - Vrijheid. - Een jaar geleden had hier dansen gestaan, nu vervang ik die door kunst. Denk ik. |
Citaat:
...want stel je voor dat iemand beledigt of spamt ofzo :P |
gezondheid
mogenlijkheden (horen ook vriendschappen bij, maar bijv ook een opleiding die je leuk vind) vrijheid denk dat als je die drie heb je vanzelf wel gelukkig word |
geluk is een overkoepelende term voor alles wat hier staat, "vrijheid" behoort volgensmij bij iedereenop #1 te staan, vrijheid wordt al meer dan for granted genomen
|
Citaat:
Maar je hebt wel gelijk.. Het is te vanzelfsprekend voor mij om er bij te zetten, niet omdat het niet bij de belangrijkste dingen hoort, maar omdat ik het zo logisch vind dat iedereen dat er maar eigenlijk al bij moet rekenen. |
*familie
*vrienden en vriendje *liefde en moest ik vierde mogen geven...toch wel geld |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |