![]() |
speciale liedjes...
wat zijn voor jullie speciale liedjes,welke liedjes hebben voor jullie een heel andere betekenis dan voor andere mensen?(ik probeer 18 mooie liedjes te vinden voor een cd voor mn vriend,dus daarom zoek ik speciale liedjes dus :) )
|
wat moet jouw vriend met een cd waar een liedje op staat dat voor mij speciaal is?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor HUN is dat speciaal. Maar dat hoeft dan toch geen reet voor jullie te betekenen? Maar goed op aanraden van Weezzz en mij: Ron Brandsteder - Ijs en een zak patat |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat liedje van clouseau, als dat een speciale betekenis voor jou en je vriend zou hebben, dan zou je er toch niet om moeten hebben vragen omdat je al WIST dat het een speciale betekenis had ? ik kan jou nu wel tientallen mooie liedjes adviseren, maar dat is doelloos omdat die, hoewel je ze mooi vind, toch geen speciale betekenis voor jou en je vriend hebben. got it ? |
Citaat:
|
Citaat:
radiohead- true love waits air- playground love bjork ft. thom yorke- i've seen it all sigur rós- staralfur interpol- nyc pink floyd- wish you were here oasis- champaigne supernova alex gopher- the child portishead- wandering star aphex twin- flim smashing pumpkins- 1979 moby- one of these mornings foo fighters- next year the white stripes- we're gonna be friends red hot chili peppers- porcelain |
christina aguilera - infatuation
|
Citaat:
|
goed ontopic, ze zoekt mooie lieve liedjes, dat weten we ondertussen al..
|
Citaat:
een lief liedje nummer1 van de nieuwe nufan cd is lief |
Minnie Ripperton - Loving you
|
kristin hersch feat. michael stipe - your ghost
|
Extreem - More than words
Rolling Stones - Angie Metallica - Nothing else Matters |
requim for a dream sountrack/ theme
amelie sountrack/theme american beauty soundtrack/ theme thru they eyes of ruby - smashing pumpkins doe maar- belle helene die soundracks zijn wel eluk voor je vriendje denk ik :) |
anathema - one last goodbye
|
Citaat:
vond ik ook wel mooi: guns 'n roses: november rain... |
anathema - angelica
entwine - Closer (my love) <--- aanrader System of a Down - Spiders Taproot - Smile |
Hoobastank ~ Running Away
als ik dit nummer hoor krijg ik kriebels in mn buik, ik was net verliefd (op mn huidige vriend :)) en toen heb ik dit nummer heel vaak geluisterd :D:D:D *is meteen weer superblij* |
euhm, moet ik es effe denken:
linkin park-my december enigma-return to innoscence coldplay-trouble |
Lifehouse - Hanging by a moment (niet mijn type muziek, maar ik heb er mooie herinneringen aan :) )
Disappear - Dream Theater Nothing else matters - Metallica |
Citaat:
ook avril lavigne - i'm with you oasis - wonderwall eels - not ready yet allemaal nummers waarbij ik een traantje moet wegplinken |
wat kunnen mensen toch zeuren hier zeg...damnnn get a life
ontopic zero 7 - destiny |
forbidden - as good as dead
|
Citaat:
morbid angel - suffocation |
thursday - understanding in a car crash
|
Citaat:
VADER - COLD DEMONS |
Citaat:
Agent Steel - Agents of Steel dat weet altijd een gevoelige snaar te raken |
Citaat:
heersch!@ Tankard - Shit faced hm :( |
Citaat:
hehe |
rolling stones - as tears go by (of, zoals ik laatst op tv zag, je kan ook de versie halen van een van de exen van mick jagger)
|
probeer eens wat van phil collins :D
another day in paradise true colors etc.. |
het leuke van deze 'speciale' liedjes, is dat ze jouw stijl helemaal niet hoefen te zijn...
|
pj harvey & thom yorke - this mess where in
radiohead - street spirit :o placebo - without you im nothing depeche mode - enjoy the silence (of de versie van tori amos) joy divison - love will tear us apart :p the cure- how beautifull you are the cure - run away with you (weet de titel ff niet denk ik) madrugada jeff buckley smoke city - underwater love (die van die oude spijkerbroek reclame) |
Goo Goo Dolls - Iris
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness |
Lamb - Gorecki
|
Duitse slager punk van de buren deed tijdens onze camping avontuurtjes onze harten sneller kloppen.
Biep zegt Grindcore leuk te vinden dus Disgorge - Alles |
Citaat:
best wel al goede ideetjes uit gehaald :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |