![]() |
Rock of Punk?
wat vinden jullie nou beter, musicaal gezien.
Rock of Punk? en waarom? |
wat vind je beter, r&b of hiphop?
is dit een dom topic, ja of nee? |
Welke rock, welke punk?
Iets specifieker, dan kunnen wij tenminste een antwoord geven. |
Punk is in principe gewoon een substroming van het allesoverkoepelende rockgenre, nietwaar? Het lijkt mij dan nogal een discutabele stelling, die niet één-twee-drie (en ook niet vier-vijf-zes) te beantwoorden valt.
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
dat is toch geen muziek man
|
nou, ligt eraan van welke rock of punk je houdt.
als je van oude punk houdt, vind je dat technisch gezien dan betr dan rock bands. er zit natuurlijk bij elke band groot verschil in, maar ik heb het even ge generaliseerd. ik ebn ook gewoon benieuwd, ik heb zelf een beetje hekel aan punk namelijk |
Nog steeds is dat niet echt een antwoord. En oude punk is technisch gezien niet erg hoogstaand.
|
Citaat:
|
Citaat:
welke muziek is geen muziek? |
komt ie weer:
kaassaus |
Citaat:
dat punk en de meeste rock geen muziek is, of bedoelde je dat niet te zeggen? |
Citaat:
|
Pfffffff
|
nog 1:
luieruitslag |
Citaat:
nee. ik dacht doe ns gek. |
|
val gewoon dood met je kuttopic
hier is niemand van gediend! |
Citaat:
tsk stomme nerd. |
Citaat:
Dit is een grote fout van je. |
Citaat:
ik heb m'n muzikale basiskennis en weet wanneer een topic overbodig is bij deze dat zeker het geval OVERBODIGHEID TEN TOP!!!! en nu wissen deze kutrommel |
Citaat:
|
|
@$@#^#@
|
tjees
nou bedankt he. kut scholieren :P vond het altyijd al eng om een topic te plaatsen, dacht ik: lul ik es wat, en wordt iedereen zo ineens boos. tsk nou, hoe sluit je zoiets dan? |
je vond het eng om een topic te plaatsen?....wat schattighttp://e.deviantart.com/emoticons/p/petting.gif
:rolleyes: |
Citaat:
hahaha die smiley heerscht hard :D |
hehe *rood aanloopt*
|
Citaat:
maar als je kan uitleggen wat het nut van dit topic is en waar het voordeel voor jou ligt dan hou ik me mond. |
Citaat:
maar het is zo, ik heb eenn enorme afkeer tegen de punk beweging en tegen punks. daardoor heb ik meteen een grote afkeer tegen de muziek maar ik had zoiets van is dat wel terecht? want misschien is het wel heel goed, en ik wou kijken hoe anderen er over dachten. hehe ja het is ook gewoon een beetje een suf topic. |
Citaat:
als je wilt weten of punk goed is dan kan je beter vragen om tips. |
Citaat:
joy division en the clash vind ik wel goed, maar voor de rest. en ja, ik discrimineer en generaliseer erin, ik weet het. |
jullie overdrijven wel, het is toch duidelijk wat ze bedoelt. ik neem aan tenminste dat je die "punk" van de laatste jaren bedoelt met al die zelfde kutgroepen met rotzang en rotgitaar (die er hier zoveel goed vinden) en al die 15-18 jarige M punkerfans.
maar ja dan heb je rock nog, en dat is wel heel heel breed. :/ |
aangezien een 'nieuw' iemand meteen word uitgescholden met een niet zo geweldig topic doe ik hem maar dicht. je zou ook gewoon niet kunnen reageren als je het een onzinnig topic vind. best wel stom dit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |