![]() |
Asian Dub FOundation
Wie kent deze band ? wat maken ze voor een muziek ?
Ze komen namelijk als support act bij Radiohead! |
heb je geen soulseek ofzo?
|
Citaat:
ben niet alto genoeg :( ;) maar met kazaa is genoeg te vinden, so good luck |
ik vind t wel koel, maar na een tijdje een beetje veel van tzelfde
|
Vind het jammer dat Radiohead een redelijk bekende act meeneemt. Iedereen komt voor Radiohead dus waarom neem je geen opkomend bandje mee zoals b.v. Serafin.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar b.v. wat Red Hot Chili Peppers hadden gedaan met Mars Volta is wel ok. |
Citaat:
http://www.serafin.co.uk/ "The album is comprised of twelve tracks with the strong pop sensibilities that, mixed with a hard edge and incendiary live performance (think Blur-meets-Foo-Fighters or Janes-Addiction-meets-Weezer)" de audio clips klinken in ieder geval zeer kut. en niet als iets wat radiohead mee zou willen. |
Citaat:
maar die 2 bands hebben allebei een soort van funk/crossover basis van waaruit ze te werk gaan. Radiohead heeft weliswaar met Kid A en Amnesiac ook veel gewerkt met beats en samples, maar Asian Dub Foundation is van een hele andere orde, dat gaat toch echt meer de melancholische rock-kant op. Het is zweverig terwijl ADB gewoon in your face is. |
|
ADF maakt een soort van dub met funk en asian (denk aan hindoestaanse) invloeden. de nummers zijn vaak redelijk uptempo en lekker dansbaar.
downlaod maar een paar nummers. het klinkt wel leuk. Offtopic: heb nog per toeval een blowtje gerookt met de percussionist van ADF na zijn optreden in nighttown :D |
Ik wil al een tijdje Asian Dub Foundation zien..
Lijkt me erg vet.. |
Gewoon gaan kijken en ja laten verrassen.
Is echt tof trouwens :) |
Citaat:
Heb ze vorig jaar op Pukkelpop gezien en was een zeer geslaagde show. |
T"is een soort mix van jungle, regea en breaks. 'k vond ze wel goed
|
Citaat:
Heeft spontaan nog meer zin in 19 November! |
ha, ja. dat wilde ik net vragen. :)
ga t downen, ben erg benieuwd. |
Citaat:
|
Citaat: