![]() |
Nou heb ik het echt te pakken!
Ik heb vaak mensen leuk gevonden, maar volgens mij gaat het bij deze verder dan 'leuk'!
Onze vakanties sloten elkaar aan en heb hem dus 3 weken niet gezien en ik mis hem! (ik miste zelfs mn beste vriendinnetje niet!), ik droom zelfs over hem en als ik zo zit te denken ben ik bang dat als iemand wat vraagt zijn naam dr zo uit 'floept'! Maar ik ben zo bang dat ik te laat ben :S. Ik heb namelijk al een aantal keer met hem gezoend en de dagen daarna kreeg ik telkens een preek van zijn vriend dat ik zn hart brak door met hem te zoenen en niets te nemen :s Nu ben ik zo bang dat het niets meer wordt! Dit heb ik echt nog NOOIT gehad! Hoe kan ik hem duidelijk maken hoeveel ik om hem geef? en dan wil ik het niet regelrecht zeggen, ik ben veelste bank dat ei me afwijst :S xxx |
Breng het subtiel, ga nog een x met hem uit, kus hem en vraag als het niet voor langer iets kan worden dan is de keuze voor hem en jij hebt er alles aan gedaan dus..........
suc6 *grijnst * |
Citaat:
|
Ik heb het nu ook wel een beetje te pakken, gewoon een meisje ontmoet wie ik echt mega leuk vind, ff kijken hoe en wat en hoe het loopt.
|
Meid, je bent verliefd. Ga er gewoon voor! :)
|
Citaat:
Leg 'm anders eerst ff uit waarom je 't nu wel wil enzo... En zeg dat je hem niet had willen gebruiken enzo. Go for it!!! :D Kus.. |
Beste Karin,
zeg dat je om hem geeft. Zeg het hem. Als hij je afwijst, voelt hij niet hetzelfde of is hij je niet waard. Als je het niet zegt, leef je mét relatie maar in onzekerheid over bovenstaande dingen. Kies voor datgeen dat je de meeste antwoorden zal geven. Vertel het hem! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |