![]() |
ochtendmuziek
Heb jij een cd wekker radio of iets dergelijks? Zo ja wat voor muziek zit erin als je 's ochtends gewekt wordt?
Met dit mooie weer heb ik er bob marley in zitten. Je waant je werkelijk op een tropisch eiland met die warme zon die door de luxaflex piekt. :cool: |
hmm.
Nee, ik moet toch altijd naar opgefokte noestheid luisteren, dus bij deze: The Haunted - D.O.A. |
Als het maar kabaal maakt.
|
Wake-up call...van Phil collins :)
|
Het is zeldzaam dat ik voor schooltijd muziek luister.
|
meestal wat al in de installatie zit
|
Vanochtend had ik Zero7- Give It Away opstaan, heerlijk relaxed opstaan, zon die naar binnen schijnt....mmmmmmmm
:) Ik zet wel vaak David Bowie- Let's Dance op s'ochtends |
Laatste tijd de cd The Fury of the Aquabats...als je daar niet wakker van wordt :p
|
:mad: tegenwoordig wordt ik wakker van kut-hardcore-kutmuziek :mad:
kutburen of mijn moeder die weer met een van haar favoriete discohits mee moet bléren |
american nightmare - year one
|
ik word graag wakker met een eighties klassieker, die ik van begin tot eind mee kan zingen en dus gelijk in n superbui ben. (y)
|
Iets vrolijks: Beach boys,Beatles,Jackson five
|
Citaat:
Meestal moet het echt hard zijn, dan sta ik ten minst op. In het weekend red hot chili peppers of bush ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
La Prochaine Fois van Neotropic, als ik er de tijd voor heb. Dylan werkt ook altijd heel goed of iets lichts als Heather Nova oid.
|
Ik druk gewoon op me muisknopje en dan zie ik wel wat voor muziek er uit mijn boxen dreunt, niks speciaals dus...
:) |
Exhumed - This axe was made to grind
|
waar ik lekker op kan wakker worden: exchange van massive attack, maar met teardrop lukt me dat ook wel
|
ik gebruik mijn wekker niet, maar ochtend muziek vind ik Air, Bob Marley ook wel, Hawksley Workman en gewoon lekkere rustige muziek (á la Air)
|
relax of bob marley
|
grandaddy - crystal lake
|
Vanmorgen pearl jam. Morgen? Limp Wrist of andere trashherrie als ik in de metro zit...
|
Citaat:
:( , ik zou er niet eens zo een heel groot probleem mee hebben, maar die mensen hebben echt maar dan ook echt geen smaak (ze spelen satisfaction,forgodsake) ontopic; ik denk dat ik morgenochtend maar eens Mia Tai- History op ga zetten 80's pop :cool: |
blur- coffee & tv
the coral- dreaming of you radiohead- high and dry dat zijn mn favorieten. |
millionaire - flame me up / her gender (fixed)
suede - obsessions ladytron - flicking my switch morrissey - hairdresser on fire |
vannochtend waren het de rolling stones *mn pa zat te klooien*
maar normaal is het de radio. *hangt er net van af welke zender, meestal 538* |
de laatste tijd weer veel vaker Pennywise - About time.
|
Zolang de muziek maar hard staat en een beetje snel is..
Dan word ik wel wakker.. |
reggae zou wel fijn zijn om wakker mee te worden, maar ik heb de 24h reggaeradio nog niet gevonden op mijn wekkerradio, dus gebruik ik de piep maar gewoon :/
|
iets hards anouk ofzoiets
|
Citaat:
Dat is wakker worden :/ |
Citaat:
"GAME OVER YOU WIN, GAME OVER I WIN' zie je zo'n kerel uit bed jumpen in een houding staan meteen. |
je kunt je pc ook instellen dat de playlist om opstaantijd begint. Kun je al je favorieten de revu laten passeren, terwijl je uit je bed kruipt.
|
Als de zon shijnt sochtends enzo vind ik het heerlijk naar teardrop van massive attack en of portihead te luisteren.
maar meestal knalt hier gewoon punk of metal door mijn boxen. :) |
ligt eraan... moet ik perse op tijd wakker zijn zet ik 'm op zn allerhardste en dan iets waar je meteen van wakker bent.
anders gewoon iets normaals |
Citaat:
Vanmorgen was het Johnny Dowd - Bad Memories (prachtnummer!!!) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |