![]() |
Bandshirts in Friesland
Hej :),
Ik ben opzoek naar winkels die bandshirts (liefst ruimte keuze) verkopen. In Leeuwarden ken ik Ursula maar daar zit niet echt veel bij van bands die ik leuk vind ;) In Bolsward schijnt ook een winkel te zitten alleen weet ik niet hoe die heet.. Grtz, Megadeth |
Misschien kan je ook even hier kijken.
Ik heb geen idee verder, sorry. |
probeer de large, verder is er vrij weinig :(
|
Bedankt voor de antwoorden allebei :)
Large ben ik al lid van alleen kijk ik liever gewoon rond in een winkel zeg maar.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan beter gewoon een normaal t-shirtje kopen. ;)
|
Mja die heb ik al genoeg :)
|
Ga een keer naar beverwijk toe
(nee niet in friesland maar je hebt er shirt van vrijwel alle bands en niet alleen van 2pac en iron maiden) |
Londen, maar ik weet niet meer waar die zit... Ik haal eigenlijk al mijn kleertjes bij Ursula. Maar verder zou ik niet weten hoe je aan bandshirts kunt komen. Misschien dan toch maar de Large en Attitude bestellen... En verder naar veel concerten gaan!!
|
Citaat:
|
Ja, zoiets... Kon je laatst op Waldrock krijgen (ben ik niet geweest, helaas... Maar vriendjes en vriendinnetjes wel!!). Het is alleen minder bekend/officieel dan Large.
|
Btw, van welke bands zoek je shirts?
|
Ah, dus het is niet iets waar je een catalogus van kan krijgen?
Van welke bands? Tja.. van alles.. Megadeth, The offspring (gaaf logo), Queen.. net wat je tegenkomt :) |
Op Waldrock alleen maar kleine boekjes, pagina of 20, maar ik weet niet of dat wel officieel was, het kan ook dat dat gewoon reclame voor de 'echte' catalogus was.
En op de markt (vrijdag) staat ook altijd een standje met shirts. Ze verkopen daar echt van die oude Nederlandse/Duitse/Franse/Friese cd's, maar ze hebben ook alto/band-shirts, misschien kun je het daar proberen... |
Wat je ook kunt doen, is logo's/namen uitprinten op transferpapier (Hema) en op lege shirtjes strijken --> goedkoop en doeltreffend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |