![]() |
Blaren in de mond
Hallo!
Laatste tijd heb ik veel last van blaren, van die gekke witte punten aan de binnenkant van je lip en/of op de tong. Ik heb hier vaker last van maar meestal stoor ik me er niet zo aan aangezien ik al jarenlang zon beetje elke paar maanden wel een blaar heb. Maar laaste tijd word het te gek, ik heb op dit moment 5 tegelijk. Iemand ene idee wat ik er aan kan doen? of een idee waarom het er plotseling zoveel zijn? (please geen verwijzingen naar de dokter, ze gaan vanzelf wel weer weg, ik vraag me alleen af of iemand weet waardor het ineens zo extreem is) Ik weet zelf al dat Zenduim een goede tandpasta is als je last hebt van blaren ;) Danku ;) |
een tekort aan vitamine c , en inderdaad zendium helpt echt goed, ook kun je behalve er je tanden goed mee te poetsen(duhh) ook op n grote blaar n beetje tandpasta smeren en dit enkele minuten laten zitten, dit werkt ook mee aan een sneller genezingsproces.Oja fruit eten helpt ook best wel goed! succes ermee! (y)
|
Aften?
In het begin kan goed spoelen met mondwater wel helpen, om het te ontsmetten. (kan ook met zout water, maar dat doet PIJN) Iig niet met je tanden overheen schrapen ed, doet alleen maar meer pijn... Ken niet iets wat echt goed helpt oid, dan is afwachten nog het beste... :S |
Gezond eten (genoeg fruit/vitaminen iig) als 'preventie'.
Bocosan (of Bocusan ofzo iets) oid, helpt ook goed. Is van Oral-B. |
Ik heb er in de vakantie ook altijd last van :rolleyes: En ik denk dat het gewoon komt omdat je in de vakantie minder gezond eet (maybe overdag meer chips enzo) en wat ook een heeeele belangrijke reden is: Te weinig slaap :p En dat is echt zo... Tenminste dat zegt iedereen :D Dus ik denk dat het gewoon komt doordat je in de vakantie later naar bed gaat enzo... :D Mjaa daar heb je toch vakantie voor :p En fruit eten moet je natuurlijk ook blijven doen... Suc6!!! :cool:
|
Inderdaad spoelen met Bocasan, Vitamine C pillen slikken en veel fruit eten. Over het algemeen ontstaan die dingen voor zover ik weet door vitamine tekort..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |