![]() |
achterstevoren
eejvraagjuh,
ik weet dat van een hoop nrs er ook de zogenaamde 'achterstevorenteksten' bestaan dat je het nummer om kan draaien en dan een andere tekst hoort 1) waar kan ik die vinden weet iemand dat? Ik bedoel dan dieteksten uit geschreven 2) als ik zelf nummers om wil draaien welk programmagebruik ikdan? |
1) Er was iets aan de hand met Stairway to Heaven (lekker oud zeg :P)
2) Dan moet je eerst die MP3's coverteren naar Wav en dan kun je ze zo in de windows recorder doen :D |
welk prog gebruik ik dan om ze naar wav tezetten?
Btw er is ook wat aan dehand met een aantal nrs van Led Zeppelin (dus niet alleen stairway to heaven) en ook met Bohemian Rhapsody, en dat nr van Madonna, American lifegeloofi k) |
Als je een brander hebt, heb je ook nero ofzo en daarmee kun je ze omzetten
|
|
Er was volgens mij ook jaren geleden een gerucht dat als je (volgens mij) Imagine van John Lennon achterstevoren draaide dat hij zei "Paul is dead"
btw hoe draai je eigenlijk een nummer achterstevoren? |
hey die site doet ut niet
En dat vraag ik me iddnog steeds af... |
Citaat:
en bij #15 van de 5e cd van de insane clown posse is dr dan ook iets, vraag me niet hoe t nummer heet....geen id :S |
Als je Darkthrone achterstevoren draait hoor je de Beatles. :rolleyes:
|
kan iemand niet even een link geven waar ik zoon prog moet downloaden ( ik heb geen Kazaa...SNIK! enkan ditooknietinstaleren)
|
urban legends they are, yes they are...
http://www.positiveatheism.org/crt/cliff73.htm geeft een voorbeeld van hoe dit soort geintjes werken... kzal ff kijken of ik nog wat andere voorbeelden kan vinden al met al is 99% van deze verhalen christelijke propaganda tegen rockmuziek... " As a president of an advertising firm once said, "If that worked then every commercial would use it, and we could make men buy tampons!" |
Er schijnt ook iets aan de hand te zijn met Slayer - Hell Awaits.
bron: Slayerized.com |
zoek gewoon op google op "back masking"
genoeg informatie te vinden maar t is nog steeds B.S. |
Citaat:
|
1) Nerf Herder - I Only Eat Candy
2) GoldWave (is gratis) |
Little Nicky
Chicago Rawks!! |
Citaat:
|
black sabbath zeiden ze dat ook altijd d8 ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker :).
Ik denk dat ik dat maar eens moet gaan bassen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |