![]() |
Taxatie W.F. Hermans - Donkere kamer van Damocles
Ik vond onlangs dit boek, een gaaf exemplaar en eerste druk. Hoeveel is dit ongeveer waard?
|
(Ik ben LUH-3417, vermomd als zijn vriendinnetje! Niet verder zeggen!)
Op www.antiqbook.nl, een site waar je door de database van een hoop tweedehandsboekenzaken kan zoeken, vraagt er één 350 euro voor: HERMANS, W.F. De donkere kamer van Damocles. Amsterdam, v. Oorschot, 1958, 1e ;dr., linnen met omslag, 404 p. JS 146. Het omslag is behoorlijk beschadigd, vooral op de rug, maar er is, behalve van 'damocles' op de rug, geen tekst verloren gegaan. Ex libris op fr.titel. Maar een andere vraagt maar 28 euro voor deze: HERMANS, W. F. De Donkere Kamer Van Damocles Amsterdam, Van Oorschot. 1959, 2e Druk. Cloth, 21x14cm. zonder omsalg, boek in mooie staat. Good. Het beste zou zijn als je hem liet taxeren door iemand bij De Slegte. Ze doen dat zonder kosten voor je en je hoeft je boek dan niet aan ze te verkopen. Het enige probleem is dat je het wel in je bezit moet hebben. Voor hoeveel kon je het kopen? LUH-3417 |
heb het gekregen van mijn opa en oma, en het is een 1e druk uit 1958. hij is niet beschadigd. wat is het adres van de slegte?
|
|
niet wegdoen, :)
Ik heb hier 3 exemplaren liggen van DDKVD, die ik ieder kan verkopen voor rond de 300 euro (allen eerste drukken en gesigneerd). WF is gaaf :) |
Ik zou het sowieso niet verkopen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |