![]() |
Zyklon - Aeon
Was World ov Worms nog een soort van futuristisch klinkende chaos-blackdeath plaat waar invloeden uit de bands van de bandleden (Emperor, Myrkskog) nog duidelijk doorklonken dit is toch heel wat anders. De band is meer gestructureerd gaan werken en heeft ook meer een soort van old-school death-sound in het geheel verstopt terwijl het toch wel modern blijft klinken. Bij tijd en wijle blaast de band trouwens nog steeds iedereen weg (wat wil je; Trym) dus soft zijn ze zeker niet geworden maar wel anders. Een groeiplaat omdat ik wat anders had verwacht maar zeker wel kwaliteit. Death/black metal met diepgang.
Luisteren dus. Undernet #mp3_blackdeath en naar het schijnt ook op direct connect |
ok ome ce-el-wan ik zal eens een keer kijken :)
|
kheb em nog nie echt heel goed geluisterd, maar tis idd behoorlijk veranderd (wil nie zeggen da et slecht is, integendeel)
ff paar keer luisteren en dan komt et allemaal goed |
melodisch oder nicht? :confused:
|
de typische zyklon chaos op world ov worms is weg, vind ik wel jammer opzich
maar kheb em nu beter beluisterd en desondanks dat ene puntje heerst ie en ja wat meer melodieus ook, meer structuur |
heb em net binnen, luister em morgen wel.
tis me nu net iets te laat voor dit soort herrie ;) |
Citaat:
zyklon vond ik vroeger wel bruut dus zal nu ook nog wel bevallen |
is dit dezelfde band als zyklon-b?
dat is iig wel een vette band |
Citaat:
|
ik vond World Ov Worms niet zoveel bijzonders maar dit klinkt toch wel erg lekker. (y)
ritmesectie beukt lekker en de zang is inderdaad ook wel apart. ene nummer is et black, andere nummer neigt et meer naar death. goeie CD, zeker 1 van de betere death metal releases van dit jaar tot nu toe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24. |