![]() |
keith caputo
|
hij is wel koel, misschien ga ik wel als ie nog wat dichterbij komt
|
ik woon in hilverdorp, als ie de rest van LOA meeneemt zal ik er ees over denken :p Nee, ik ga denk ik wel.
|
zou je meteen meer mensen mee kunnen nemen want de tagrijn heeft dringend bezoekers nodig :)
|
Citaat:
|
Wat is die man toch heerlijk.
En ik heb hem nog nooit live mogen aanschouwen maar aangezien hij nou weer heel veel gaat optreden zal ik er zeker een paar keer aanwezig zijn. Tagrijn stond op mijn lijstje aangezien ik het wel een lief zaaltje vond. De dag erna staat ie in het kleine zaaltje van de 013 wat voor mij makkelijker reizen is, ik zal er nog eens over nadenken.. het word nou denk ik dit aangezien dit een donderdag is. |
Citaat:
|
tagrijn <3 I'll be there
|
overigens zal mijn vriend dan de muziek verzorgen op momenten dat keith nog niet speelt en al heeft gespeeld...
|
ik ga naar Loa. mischien n keer naar de effenaar als mr Caputo dan daar speelt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maargoed, 11 okt. leeuwarden it is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die was bij Telekids toen onze klas (en ik dus ook!) er was. Whoehoe!
|
ik ga in zwolle naar hem toe denk ik.
hij komt in 250 plaatsen in nederland (volgens mij woonthij nog steeds in A'dam). |
Ik vind z'n CD briljant, maar z'n optreden op Lowlands 2000 vond ik toch niet zo super... Het optreden wat ie een paar jaar geleden deed bij Paradisolife was trouwens wel erg mooi, maar dat was ook met een orkest erbij. Maar Misschien ga ik wel als ie in R'dam komt...zo duur ist toch niet.
|
Citaat:
|
1 nummer vond ik live veel beter dan op CD, was zelfs teleurgesteld toen ik de originele versie hoorde... Ehm...'Just be' heet ie volgens mij. De live versie was best langzaam en heel mooi en de CD versie is heel vrolijk. Jammer.
|
Citaat:
|
Jaaa hij gaat zelfs hier in Zoetermeer optreden :cool: ik geloof alleen dat er niemand mee wil..maarja dan ga ik wel alleen :o
|
Hij heeft trouwens al een nieuwe cd uit, maar ik hoor er niemand over. Geen recensie gelezen. Erg vreemd.
Perfect Little Monsters heet ie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is trouwens een 8 track EP.
The first thing to realise about Keith Caupto's second solo record since leaving Life of Agony is that the existence of this cd (avoiding release through a record label) is a response to the dodgy politics surrounding Roadrunner. The second thing to realise, is that we must forget the politics. Perfect little monsters is a response to the human soul, mind and understanding |
over een half uurtje heb ik hem hier, ik wist dat ie zou komen maar wist nie dat ie al uit was :) leuk ik verheug me er op :) ik dacht dat ie niks anders had dan died laughing en de pure maar heb bij dat zelfde persoontje ook nog een 4tracks iets gevonden dat absolute bloom heet.
|
Jammer dat het rotterdamse optreden tijdens pukkelpop is.
|
kom je toch hier heen? kan je m ook ontmoeten ;)
|
Citaat:
|
kan ook...maar in de tagrijn is voor mij wat makkelijker :)
|
Ik ga ook, waar weet ik nog niet precies...
|
mooie muziek ja :)
ik zie wel of ik ga (en dat rijmt!) |
Jeez gaat ie die cd nog in NL uitbrengen of wat :confused:
Ik download em nu van Cadmaddie ;) :cool: |
Citaat:
|
Wie is ie dan? ik ken m niet :confused:
|
ik ga denk ik ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:o
dat had ik niet gezien |
Citaat:
lekker cdtje hoewel het nog wel even duurt voordat ik hem zo goed ken als die andere.. |
ik woon in hilversum, kom regelmatig in de Tagrijn, maar dit trekt mij niet
|
je mag er nog niet eens in! :p
|
Citaat:
met dit gezeik trek je weinig mensen aan |
Citaat:
|
Grappige van Keith Caputo is dat ie gewoon straatoptredens geeft (of gaf).
Loop je door a'dam. 'he die dude ken ik' 'eeeh wie' (onnozele vriend/vriendin) 'ja hij' 'eeh wie' 'KEITH!!!' 'ow' toch aparrt zou dat zijn. |
Citaat:
;) Ja ik geloof ook wel dattie ok is (y) . Op 1 of andere manier kende ik Charade al :confused: :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |