![]() |
leeuwarden, waar moet je daar naar toe ?
'K ga meestal naar de Mukkes, Coltrain en de "8 all in" (poolcafe (y))
maar waar gaan andere mensen nou naar toe in leeuwarden er moet toch wel een cafe o.i.d. zijn waar echt veel "goede" mensen komen ((n)TDF zuigt btw(n)) (kut topic :)) |
darby en joans en vat69
(y) |
keb me band es opgetreden in 'de plankier' daar zaten achterin iig veel kansloze junkies.
ehm boeiend ja |
Iduna. Vet cool!
|
Vat 69 is wel goed ja, lang niet geweest.. Is verbouwd geloof ik. En de beveiliging is daar opgeschroeft als ik me niet vergis. Ow, ik kom niet op die naam van die tent waar ik de afgelopen keer was...
BTW, TDF is toch in Berlikum (oude Hof van Holland)? Sans Souci is daar wel te pruimen! Angellena: Waar zit Iduna in Leeuwarden? |
Vat69 en Darby and Joans ga ik eigenlijk alleen maar heen. Voor kroegjes kun je wel terecht in de oude doelesteeg.
|
Cambuurbar?
Vond zelf Vat 69 ook wel de beste tent in Leeuwarden eigenlijk. Gaat ook wel redelijk lang door daar. |
Citaat:
|
Citaat:
*VG kent geen Iduna in Leeuwarden, maar wel in Drachten...* |
Citaat:
|
Ik heb een lichtelijke schijthekel aan het uitgaan in Leeuwarden :)
|
Darby&Joan's is wel leuk... Vat 69 ook wel. En dan heb je alles ook al gehad. TDF en The Zone zijn echt kut, allemaal kindjes van 13 en klote muziek...
Mukkes gaat mijn broertje altijd heen, lijkt me beetje vage tent... en naar de kroeg ga ik hier eigenlijk niet... heeeel soms naar de Ierse pub, maar dat is ook niet echt leuk ofzo. De skihut en de wereld enzo zuigen trouwens ook errug hard of je moet houden van vreselijke boeren en ongelooflijke sletjes maja, het uitgaans leven in Leeuwarden is niet zo bruisend... :( |
Citaat:
|
gewoon naar pieter gaan
|
Vat en Darby meestal tot 5 uur volgens mij. Ik kwam eerst op vrijdagmiddag nog wel in de Ouwe Stoep, maar dat begon na een tijdje aardig te vervelen, ik heb het niet zo op die kleine kroegjes waar iedereen allemaal dicht op elkaar staat.
|
Qua kroegen ga ik vaak naar Mammaloe *beetje popi jopi tent maar op zich wel gezellig maar vaak te druk* en daarna meestal de gloppe :)
Qua discotheken ga ik liever naar darby and joans dan naar bijvoorbeeld fire.... Tdf en sans souci zijn allebei (n) |
Citaat:
|
Op donderdag Vat 69 want gratis entree ;) , en op vrijdag/zaterdag naar Fire, vooral daar beneden is het supergezellig, maar boven word je echt heel vaak lastiggevallen. In Fire kun je tenminste vage kleren dragen en rondspringen, niemand die zich daaraan stoort. Darby en Jones is voor mij te 'stuck up'.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |