![]() |
[Foto's] Eerste sessie hier
Hier een aantal foto's die ik in de maand juli gemaakt heb. Tell me what you think. :)
De toren van een attractie in Efteling waarvan ik de naam niet meer weet. Als je in de wachtrij voor de Panda Droom staat.. Wachtend in de rij, part 2 Een stukje van het Sprookjesbos Kunst op de Hoge Veluwe Kleurrijke bossen Een bos/lucht shot De Spijkenisserbrug De andere brug hier.. In de haven Nóg een brug Vuurwerk in R'dam |
De eerste zijn een beetje standaard foto's van een dagje uit... niet echt heel bijzonder ofzo, ze doen me niet echt iets, ook niet qua compositie of kleur.
Die foto's van dat water en die bruggen zijn een stuk beter (y)! Blijf oefenen... |
die een na laatste foto is kei kewl.. rest is, zoals al gezegd, beetje standaard. Wel mooie onderwerpen daar niet van maar daar blijkt jou fotografeer talent niet uit, dan moet je toch meer op de compositie en de lichtval en dat soort dingen letten. Niet recht van voren bijv zoals dat 'standbeeld' met die olifant bij de pandadroom
|
de efteling- en bosfoto's zijn totaal niet bijzonder, de anderen iets beter, 'spijkenisserbrug' en 'in de haven' vind ik ok
|
alleen 8 11 en 12 vind ik het downloaden waard.
|
Ik heb alleen 'in de haven' bekeken. Je hebt een beetje met de verkeerde witbalans gefotografeerd. Er zit namelijk een mooie blauwe waas over je foto. Je kan dit waarschijnlijk wel instellen op je camera. Als je buiten fotografeert, zet de witbalans dan niet op TL-licht (denk dat dat het is)
|
Leuke vakantiekiekjes!
|
Vuurwerk in rotterdam en kunst op de veluwe zijn mooi. :)
|
ik heb willekeurig 3 fotos aangeklikt en vond ze alledrie niet bijzonder of goed genomen..
Het was niet de moeite om ze allemaal te zien, sorry succes |
De Spijkenisserbrug vind ik erg mooi gemaakt..
De boot, de brug, en de gebouwen aan 't water.. Erg mooi.. :) De hals van de Erasmusbrug is natuurlijk ook leuk om te zien (tja, Rotterdam, de beste stad :), en ik vind dat vuurwerk ook wel mooi! Maar de Spijkenisserbrus is my fave! ;) |
eigenlijk vind ik alleen de 1 na laatste artistiek
|
Leuke objecten, standaard gefotografeerd
|
Citaat:
|
wouw woon jij in spijkenisse :) ik ga er naar school
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |