![]() |
Anti-zweet
Mijn nichtje is bijna jarig en nu vroeg ze wel iets heel vreemds aan mij: van dat spul wat je onder je oksels moet doen, waardoor je geen zweetplekken/natte plekken onder je oksels in je shirt krijgt :( Ik heb daar persoonlijk geen last van, gelukkig :D maar nu was mijn vraag: Hoe heet dat spul en waar kan ik het halen? :rolleyes: Wat een kado ofniej, gek wijf :D Maja ik weet dus niet waar ik het kan halen, help me!! Thnx alvast!!
Greetz... :) |
Odorex Extra Dry ('t is iig doorzichtig en het zit in een glazen flesje - en dat flesje zit volgens mij weer in een doosje ;)), kun je gewoon bij de drogist halen.
|
Deo kan je gewoon bij de drogist halen. :p
Je hebt bij de Bodyshop van dat spul, weet even niet uit m'n hoofd hoe dat heet, maar dat kan je gewoon vragen. Er zijn ook van die doekjes van Rexona, staan gewoon naast de rollers/spuitbussen... |
Ze bedoelt geen deo :rolleyes: Ze moet altijd een heel eind fietsen naar school en daarom wil ze dat spul hebben :eek: Dus als iemand nog tips heeft!!! thnx forumbazin ;) :D Nog meer tips? HELLUP ME!!! me gaat dan naar de schlecker zou ik het daar kunnen halen? :D
Liefs moi :cool: |
Citaat:
|
Ik heb dus nu Odorex Body Heat responsive ''cool marine'' gehaald... dat was het enige wat ze hadden bij de plaatselijke drogist.. :o Hopelijk is het goed :D er staat wel gewoon deodorant op... en het is een roller... Is dat het goede spul volgends jullie :confused: Reageer even als jullie willen!! :D Very thnx...
Liefs moi :cool: |
Dat is dus niet het goede spul dan.. Het lijkt ook niet op deo, het is een klein doosje met daarin een glazen flesje, maar dat was hierboven ook al gezegd.
|
gewoon talkpoeder is goed tegen het zweet
op een ander forum gelezen dat sommig mannen het zelfs aan hun balzak doen als het warm is, omdat het boeltje dan minder vochitg/plakkerig is, heb ik zelf wel nog niet uitgeprobeerd heb ik wel al eens aan min rug gedaan en alles blijft echt wel heel droog |
Dan heb ik er nu dus een deo bij... hmmm dan fiets ik strax wel even naar Kruidvat, daar zullen ze het vast wel hebben toch? :confused: Maar voor verdere tips --> Blijf ze geven :D
|
Van die Odorex Extra Dry en dat soort dingen, krijg ik altijd van die witte randen op mijn T-shirts, maar goed, ik zweet met die Odorex net zo hard als met Axe, alleen met Axe krijg ik niet van die witte randjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als spul doorzichtig is, betekend het nog niet automatisch dat het niet wit kan worden... (als het opdroogt kan het wit worden) :) Dat had ik iig met een paar roll-on dingen. |
Citaat:
|
is dat spul duur?
ik wil nu wel ns gewoon een strak shirtje aan kunnen zonder zweetplekken.. |
Citaat:
Dus; deo's maken niets wit (tenzij je van die smerige deo's met poeder neemt, blegh..) |
Citaat:
Of 't helpt is een tweede vraag btw...bij mij helpt 't nl absoluut niet. |
Citaat:
proberen kan altijd! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De link moet je ff kopieren, plakken en dan de spatie er uit halen, maar anders doet ie het niet. |
Ik heb het dus gekocht en het kostte 2.29... Niej echt duur dus.. Hopelijk is het het goede spul.. Ik heb het gewoon bij Kruidvat gehaald, je kunt het dus altijd proberen :D
Frankie luv ya ;) |
Jaja het was het goeje spul :cool: Ze was er echt vet blij meej :D Allemaal thnx voor de goede hulp ;)
Frankie luv ya :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |