![]() |
Bruinen zonder zon
Heb dus net zo'n spray gekocht "bruinen zonder zon"
Morgen ga ik met een paar vrienden zwemmen en nu waren mij vragen -Hoeveel uur op voorhand moet ik dat erop smeren -Gaat dat af in water? -Zie je het al na 1keer gebruik? *liefs* |
Van dat zelfbruinende spul? Volgens mij moet je er niet te gretig mee smeren...en heel erg opletten dat je het egaal doet...anders ben je hartstikke gevlekt straks... Misschien ook even uitproberen dat het niet oranje wordt oid... Verder zou ik het ook niet weten, dit is wat ik altijd hoor van mensen. Staat er niks op het spul zelf ('t zal ook per spul verschillen hoe het precies werkt enzo, denk ik)?
|
ja en heel goed je handen wassen daarna, anders zijn die dus oranje. en inderdaad heel egaal smeren, anders krijg je ook vlekken. 't is best wel rotspul, maar daar kom je wel achter.
|
da's hip juist, erbij lopen als een gevlekt hyena die in de oranje verf heeft gezeten.
|
Citaat:
Staat er niets op dat ding zelf? Kijk er iig goed mee uit, meisje van school had het een keer opgesmeerd en was echt vies bruin... bijna oranje... heel lelijk, ze kreeg het er ook niet af, wel sneu... liep ze daar rond... Probeer het eens op een onopvallende plek, kijken wat er gebeurd... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |