![]() |
herkennen jullie dit nou of niet?
dat je nog helemaal niet aan een relatie toe bent, maar wel aan de liefde (lees 80% sex). :)
Wat is het toch heerlijk om jong te zijn. (y) Mark :cool: (die een heerlijke vakantie achter de rug heeft) |
Nee, nu herken ik het niet. Maar dat kan best binnen afzienbare tijd veranderen.
|
Nee. Ik heb een vriendin omdat ik van d'r hou, niet omdat ik sex wil. Dan kan ik ook naar de hoeren gaan.
|
Citaat:
okee hoeveel :D |
Wat is aan een relatie toe zijn? Hoe herken je dat? Ik merk bij mezelf dat ik gewoon geen zin heb om een relatie vol te houden met alle 'administratieve' (:D) rompslomp erbij.
|
neej, ik heb een relatie en ben heel blij met m'n vriend. sex in comB met een relatie vind ik relaxter dan zonder
|
wel de lusten .. maar niet lasten! (y)
|
Hm nee .. ik was wel aan een relatie toe. Een paar jaar daarvoor heb ik dat gevoel weleens gehad, maar niet zo heel sterk.
|
Nooit gehad eigenlijk...
Ik heb denk ik binnen een relatie ook meer het 'liefdesgevoel' dan bij seks... dat is dan zo platonisch, zou ik echt niet kunnen... |
Citaat:
de dag dat jullie elkaar voor het eerst eh jeweetwel dat lukt toch wel? |
Citaat:
|
Citaat:
maar toen de vakantie over was, was het ook over tussen ons. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dat herken ik gelukkig niet. :)
|
Citaat:
Mjah, dat herken ik wel, alleen heb ik dat nooit zo sterk dat ik het ook uit voer. |
Citaat:
Hoeren kosten geld!!! :D Citaat:
Onzin!!!Ik spreek niet voor mezelf maar er zijn genoeg meisjes die alleen voor de sex gaan!!! Ooit gehoord van een one-night stand??? Er zijn zoveel meisjes die het heerlijk vinden!!! Waar ik me trouwens heel moeilijk in kan vinden maar jah je hebt overal mensen voor zal ik maar zeggen!!! :rolleyes: |
Citaat:
kun jij je heel moeilijk vinden in dat meisjes het heerlijk vinden om sex te hebben? omg, of je bent gek, of je vriend is ontzettend slecht in bed |
Och, als het misbruiken wederzijds is, en beide partijen er van doordrongen zijn dat het niet meer is dan sex, dan zie ik geen moreel probleem.
|
*beaamt*
|
Maar het is een one way street to disaster als een van de twee wel verliefd wordt.
|
Jup. Klopt helemaal :] Dat wil niet zeggen dat ik geen relatie wíl... ok, dat wil ik niet. Maar als ik verliefd zou worden, wel. Dus.. eh.
|
jaaaaa, heeeeeel herkenbaar!
ik heb op deze moment best wel behoefte aan liefde, aandacht, en genegenheid van een gast. :) (y) Maar heb helemaal geen zin in alle dingen die verder bij een relatie horen. Heb geen zin om steeds met iemand anders rekening te houden, en al die andere dingen... :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
En daar zit je dan allebei met verdriet om wat niet kan terwijl je alleen maar lekker sexwilde hebben. Klaar ben je. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |