![]() |
[Digicam] Uploaden van digitale foto's.
Ik ben binnenkort op vakantie en dan gaat de digicam mee. Nu zat ik te denken of het mogelijk is om foto's in een internetcafe te versturen/mailen naar m'n mailbox, en daarna de geheugenkaartjes leeg te maken. Heeft iemand hier ervaring mee??
|
ja, maar het beste is dan om naar je provider email te sturen in een zip, want die webmails zijn te klein. En soms is het ook een probleem om dingen tijdelijk op te slaan op een inet cafe pc, sommige zijn daar tegen beveiligd.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik had ook eerst 16 mb bij mijn digitale camera en wist ook nie hoe ik het ging oplossen, omdat ze van sony (p-72) zo verschrikkelijk duur zijn (memory stick).. toch maar een 256 mb kaartje erbij gekocht (magic gate) en blij dat ik het gedaan had.. ruim 300 foto's en een paar korte filmpjes! heerlijk hoor :) voor 140 euro meer... |
Ik heb nu totaal 80 MB.
|
Uhh, sinds wanneer heeft ieder internet cafe zomaar een Compactflash / MMC / Smart Media card reader ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk alleen dat het een groter probleem is om een mailbox met 80mb space te vinden :D |
hoe snel zijn de verbindingen trouwens bij internet cafés? 80megabyte uploaden is niet echt weinig. kan je misschien beter een extra geheugenkaartje kopen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |