![]() |
kindernet van vroeger: dommel, alfred j kwak, boes...
...njah ik had het er dus laatst met mn broertje over, over die tekenfilms waar je vroeger altijd naar keek. dommel, dat was die hond, en boes was die koe in die spijkerbroek ofzo. nou alfred j kwak kent iedereen nog wel denk ik.
dat beginliedje van alfred was: "ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk" enz, die van dommel: "dommel, gekke hond, spierwit, dik en rond..." enz maar.... hoe ging die van boes nou? ik kan er echt niet meer op komen! ik weet nog wel dat het zo ging van 'hij laat zich niet koeieneren, boes boes, boes boes" maar verder kom ik niet!! ik weet dat het nergens op slaat maar ik zal niet rusten voordat ik weet hoe dat liedje nou ging! please help ff!! :D tenk joe! michelle xxx |
|
Wie laat zich niet koeieneren, boes boes boes boes....
Hoe ik daar nu zo maar opkom :o |
ken je m nie?
|
Alfred J. Kwak zag ik vanochtend nog. De aflevering met winnie de negereend :) harde shizzle
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb al geprobeerd em te downloaden, maar zelfs kazaa kan em nie vinden... raar hoor :rolleyes:
|
er is dr toch nog 1 van alfred? met dat spetter spieter, spater, lekker in het water, ga maar vast naar huis? of is dat hetzelfde nummer?
|
ga kindernet kijken ofzow, Dhr Boes komt daar nog steeds ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had die van boes op mp3.
Maar heb het weggegooid. had het toen gevonden op een of andere site over die kinderdingen. ga maar goed zoeken. |
http://users.skynet.be/sky76538/webs...liedjes_tv.htm
http://www.yasin.be/tunes.php Met al je jeughelden |
Citaat:
Maarg oed, om maar te beginnen: Je bent een douchebag. stop een stuk kauwgom in je oor. |
ze blijven leuk he....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus geen ja
|
gast, sarcasme? jezus.....
|
je vergeet ovide...
|
Citaat:
moehahahaha |
gelukkig zij een mede-forumhoer tegen mij dat alfred kwak op tv kwam en heb ik het laatste stukje kunnen kijken. :)
|
Boes is een stier.
|
Citaat:
een os Welke os kan ons iets leren... Boes Boes... Boes Boes... En een fiets kan reparen... Boes Boes... Boes Boes... |
Rock en roll en ook al de samba danst hij met je mee...
|
Citaat:
dude niet huilen het was maar een geintje en je behoort je trui te gedragen alleen omdat mensen om je foto gelachen hebben hoef je je geen zachtere vorm aan te nemen ;) |
Had Boes trouwens een soort van liefdesrelatie
met die schildpad?? Ik zag ze een tijdje terug samen in bed liggen, en zij had haar schild uitgetrokken. Ik vond het echt zo`n sigaretten-moment. Nou? |
Citaat:
how narfish... |
Citaat:
|
Boes Boes ZUIGT!
The 1 & only Alfred J. Kwak! Rulez! En Spetter, spitter, spater.... Is een ander liedje dan Ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk! Die 1e is het begin tunetje (met die orca) Die andere is het eind tunetje (met dat rollende ei) Sjonge jonge dat weten jullie toch nog wel! |
Citaat:
Wát????? :( |
Citaat:
|
Het was een vrouwtjes-schildpad, hoor.
:p Ze had ook nog een naam, enzo. |
Citaat:
(nee lees me sig) maar ik weet het wel zeker |
Citaat:
|
Tsjek avatar.....Teddy Ruxspin....is gaaf :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
dat liedje ken ik ook nog wel, van ovide, maar hoe dat er nou uitzag????? geen ideee! :confused:
|
Citaat:
|
blauwe slang? komt me ergens wel bekend voor... hmm ff plaatje zoeken
|
http://www.geocities.com/ovideenzijn...riendjes18.jpg
gevonden!! :D :D :D maar waar is die slang nou? :confused: |
|
hmmm ze doen t niet echt geloof ik, nouja kijk maar op deOvide Fanpage
|
Citaat:
Hij laat zich niet koeieneren... Boes Boes... Boes Boes... Zoiets in ieder geval :D |
Citaat:
Shampoo de gorilla |
Citaat:
|
Dat waren nog eens tijden. :o
|
zucht... nou he
enne... de snorkels? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |