![]() |
piemels en oude mannetjes ;)
Hoi!
Ik heb een beetje een debiel vraagje. Vandaag was ik op het strand en aangezien ik op het strand liggen doorgaans best wel suf vind, zijn ik en mijn vriend een stukje gaan lopen. We dachten dat het naaktstrand ver weg was, maar ineens stonden we midden tussen allerlei naakte mensen. Ik hou daar helemaal niet van, maar ben toch doorgelopen omdat ik nog een stukje wilde lopen en dacht dat dat strand toch zo voorbij was. Nouja, het duurde mij te lang, ben dus weer omgekeerd. Ik kijk ook niet graag naar die mensen (tenminste niet uitgebreid, vind ik dom staan), maar ik zag ze uiteraard wel. Beetje raar van mij dat ik dit open, maar goed, ik ben gewoon nieuwsgierig. In ieder geval is mijn vraag: is het zo dat bij oude mannen hun piemel kleiner wordt ofzo? Ik zag van die oude mannetjes met echt hele minikleine piemeltjes. Ik kon me niet voorstellen dat je daarmee een kind zou kunnen verwekken (te klein ofzo). En alleen de oude mannetjes hadden ook zo'n klein piemeltje. Nouja, ik schaam me wel een beetje om dit zo op te schrijven, maar ik vroeg het me gewoon af, of piemels krimpen ofzo als je ouder wordt. :o |
Wat wil je precies weten dan?
edit; sorry, ik was voorbarig... :) |
Citaat:
|
Citaat:
Hmm, over het algemeen krimpen oude mensen toch, dus dan lijkt het me logisch dat hun piemel ook krimpt.. Kweenie, het enige wat ik weet over piemels en oude mannen is dat ze inactief (ongeveer ;)) worden. :o |
Citaat:
|
Citaat:
(ik wilde het eerst aan m'n schoonvader vragen, maar heb dat uiteindelijk toch maar niet gedaan). |
Citaat:
|
Citaat:
Hoogste tijd om weer aan de slag te gaan..... |
Je hebt gelijk, piemels krimpen als ze ouder worden. Kijk maar eens op seksvraagbaak.nl. Daar staat een grafiek.
Dit had mijn topic kunnen zijn :o |
Citaat:
|
Citaat:
@ekki: Reken er maar op dat je schoonvader je waarschijnlijk heel dankbaar zal zijn dat je het niet aan hem gevraagd hebt... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik was maar één dagje op het strand. ik denk dat ik nog te jong ben om met zoveel engs geconfronteerd te worden ;). Citaat:
Waar moet ik zoeken? Ik ben wel nieuwsgierig namelijk. Gelukkig ben ik niet de enige die hier nieuwsgierig naar is. Citaat:
Citaat:
Overigens heb ik het wel over wat oudere mannen dan hij (hij is nog geen 50 namelijk en heeft vast nog een normaal formaat piemel). Bedankt voor jullie antwoorden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |