![]() |
Hoofdtelefoons
Daar m'n huidige (sennheiser hd 490..cheap ding) koptelefoon schijnbaar overleden is en ik volgend jaar op kamers wil zoek ik een vrij goeie koptelefoon ..die het liefst ook nog een beetje betaalbaar is...
Hier bij de plaatselijke expert al zo'n Bose geval gezien, best mooie vormgeving maar het geluid vond ik de prijs (200) niet echt waard eigenlijk... Denk dat ik m'n budget op ongeveer 150 euro ga leggen..is 2e hands misschien een optie? [en om het iets algemener te maken, lul hier naar hartelust verder over welke koptelefoon, of dopjes nou wel goed zijn en niet..etc] |
Hmm...ik ben juist tevreden met de HD-490, maar dat kan ook komen omdat het mijn eerste serieuze koptelefoon is.
|
das wel erg veel geld voor een koptelefoon...
|
Citaat:
Mjah en ik heb em volgens mij ook lichtelijk opgeblazen..beetje zonde.. Grootste nadeel vind ik ook nog steeds dat ik d'r echt niet te lang naar kan luisteren...wordt d'r een soort van moe van. |
ik heb producer-koptelefoon...kostte me 60 euro...bij de Raf heb je ook goeie (dj-koptelefoons) voor die prijs...
en was er niet al een koptelefoontopic? |
Citaat:
|
Citaat:
een groot frequentiebereik? ZOdat je frequenties kan bereiken die je toch niet kan horen:P? |
Citaat:
Ik zou geen tweedehands hoofdtelefoon kopen, je weet gewoon niet wat je in huis haalt m.b.t. slijtage van de membranen, rotte contacten e.d. Ik zou gewoon een goede Sennheiser of AKG kopen. Ik heb zelf al jarenlang een HD 565 Ovation die me nog steeds prima bevalt. Destijds kostte hij geloof ik driehonderd gulden, maar tegenwoordig zul je voor een vergelijkbaar bedrag nog wel een betere kunnen krijgen. :) |
Citaat:
En hoor het verschil maar eens tussen een luxere sennheiser of een philips braggel van 40 euro. |
ik heb deze
http://www.djservice.org/Utrustning/...ser/spl127.jpg geen idee of het wat is voor jou? meer info |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
chek anders zo n koptelefoon van pioneer dacht ik.
is echt een huge mooi groot ding. kost wel rond de 120 dacht ik. weet het ook niet zeker want k zag er een in een klein winkeltje in alkmaar een half jaar terug. |
Citaat:
AKG en Beyer Dynamics ken ik vooralsnog alleen van naam...enig idee welke types aan te raden zijn? [welke heb je zelf eigenlijk daan?] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |