![]() |
Marlboro Masters
Dit weekeinde is het weer. Wie gaat er heen? Wie heeft er nuttige tips oid? Waarschijnlijk ga ik dit jaar voor t eerst.. Had zo gedacht dat de zondag wel veruit het leukst is...
|
Ik ben ooit geweest, toen Rubens Barrichello er met zijn Ferrari een testrit deed. Het was rg leuk, het was bovendien zateradg, zondag kon ik niet. Wat voor plaatsen heb je? Ik zat toen op de duinen en das niet zo comfortabel. Veel plezier!!!!
|
Citaat:
*huil* Citaat:
Ga met de trein. De auto is gewoon gekken werk. Heen is nog wel te doen. Op de terugweg staat bij grote evenementen echter alles muurvast. Zeker gezien het feit dat er zondag ook nog flink wat strandgangers verkeer zal zijn wordt dit nog een stukje erger. Je moet niet verbaasd zijn als je 1 a 2 uur vast staat. Het treinstation is een kwartiertje lopen en vanaf daar rijden continue extra pendel treinen richting Haarlem. Bovendien is het gewoon een mooi ritje door de duinen :) |
gaat waarschijnlijk ook.. ben er dan toch :P .. & ben vorig jaar ook geweest & wil ff ferrari eren :P
|
Live stream:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cpz3.asx Kan je het hele evenement vanuit je lui stoel volgen :) Zowel vandaag als morgen heel de dag online :cool: |
Ik ben geweest. :)
En het was leuk. :) Ik zat gewoon in de duinen, maar toen ik even weg was en weer terugkwam kon ik weer gewoon zitten hoor. Ik zat einde rechte stuk tegenover de baanpost. Er gebeurde veel daar dit jaar. De trein was ook wel ok, het was niet echt proppievol zeg maar. |
Was ik even blij dat ik in zo'n box zat van alfa :) beetje jammer dat ik moest werken, maar op de tv was alles goed te volgen!
|
Hehehe, ik is geweest. Zat op tribune.
JEZUS wat een herrie die ferrari :o Chaos in de alfa's voor me neus. hehehe. Best lache. :o |
Citaat:
volgend jaar zeker weer... |
Ik hoorde ze wel 's ochtends rijden, en zag ook op het station veel mensen, maar ben er niet heengegaan.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De Toyota Yaris cup viel me een beetje tegen dit jaar. Dat is namelijk de ultieme beginners klasse en barst dus van de prutsers ;) Normaal staat dat garant voor totale chaos ende carnage :> Volgend jaar weer, voor de vijfde maal :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |