![]() |
het brand?
Hallo, ff een vraagje.
Mijn vriendin slikt nu de pil 2 weken en sinds die tijd hebben we het 2 keer gedaan. Dus zonder condoom. Maar steeds als we sex hebben dan brand haar kut. Hoe het brand weet ik niet maar ze zegt dat ze een brandend gevoel voelt en dat dat best pijn doet. Hoe komt dit?? Door de pil of omdat we het zonder condoom doen?? |
jij had zeker condooms met glijmiddel of niet??
je moet zorgen dat zij heel nat is of gewoon glijmiddel kopen.. beetje spuug helpt trouwens ook.. ik heb er zelf ook wel es last van.. |
Als je over je vriendin praat, dan heet zoiets vagina, niet kut.
Maargoed, dat komt doordat haar vagina niet gewend is aan sperma. Sperma is basisch, vaginaal vocht is zuur, er is wel een buffer maar dat is niet goed genoeg om het gauw op te lossen, dus de zuurgraad in haar vagina is verkeerd, en als die dan een beetje beschadigd is dan kan het branden. Rustig sex hebben, niets forceren, dan beschadigt er niets, en als zij na de sex haar vagina wast (douche aan, zacht lauw straaltje, tussen schaamlippen door spoelen) dan is er niets aan de hand. |
Zorg dat ze goed vochtig is, wanneer je aan de pil bent wil dat nog wel eens moeilijk zijn, gebruik desnoods glijmiddel.
Doe rustig, ga niet met een instelling als 'penis moet er in, nú!' te werk, laat hem er zachtjes in glijden. En zij moet zich achteraf eventjes wassen, het beste is wat aangezuurd water, zodat het niet zo veel afwijkt van haar vaginale zuurtegraad. Of ze gebruikt speciale zeep. Succes :) |
pff ik dacht dat de vraag zou zijn: "wat doe je als het brandt in huis als je net seks hebt"
|
Citaat:
Maar, tja de oplossingen zijn hierboven al gegeven |
Ik dacht aan een allochtone topicstarter.
"De raam, het fles" :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kweenie wat jij de hele dag doet, jezus :d |
Citaat:
|
Vagina -> vagin -> kagin -> kagn -> katn -> kutn -> kut
what's the difference? Mark :cool: (die vindt dat als de boodschap overkomt, de woordkeuze onbelangrijk is) |
Citaat:
dat het voor jullie 'nudisten' de normaalste zaak van de wereld is het continu over geslachtsorganen te hebben in de huiselijke sfeer, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is. |
het brand huh?
Misschien eens weggan uit de gebieden in portgual in zuid frankrijk, dat zou wel eens kunnen helpen. |
Citaat:
Ik ben overigens geen nudist en praat niet continu over geslachtsorganen in de huiselijke sfeer. Ik verwacht ook niet dat iemand anders dat continu doet, maar 't is een kleine moeite te accepteren dat alle vrouwen een vagina hebben... Dus ook je moeder, tante en oma. Wanneer jij die gedachte onsmakelijk vindt, moet mij dat dan weerhouden van het feit je erop te wijzen? Kut is dan wel een synoniem, maar in gevoelswaarde wijkt dat voor veel vrouwen af van vagina. Kut heeft zo'n scheldwoordachtige klank. Net zoals je geen 'nigger' zegt, maar neger... 't Betekent hetzelfde, maar de gevoelswaarde is heel anders... Kleine moeite om zoiets te waarderen, toch? |
Citaat:
verder ben je me iets te serieus, doe je in het echt ook zo? als we ooit irl zouden praten, zou ik je aangapen en daarna waarsch. uitlachen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En als je een kutvriendin hebt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm ik heb t ook jaren met condoom gedaan en ben nu 2 maanden aan de pil.
Me vriend en ik hebben het nu een paar keer zonder condoom gedaan, maar ik vind met ook fijner, omdat ik zelf ook last heb van het branden en het geeft zo'n rotzooi :o |
Het brandt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |