![]() |
Leuke baantjes
Heeft er nog iemand ideeen voor leuke bijbaantjes/ goedverdienende bijbaantjes? Momenteel ben ik zoekende en inspiratieloos... Het gaat trouwens over algemene, niet aan leeftijd gebonden baantjes, zodat anderen er ook nog wat aan hebben.
|
achter de kassa
|
been there, done that ;)
Maar inderdaad, wel één van de leukere baantjes. Niets gaat boven een stapel vijftigjes tellen in een electronicazaak :D |
In een bouwmarkt !
Werk nu zelf 1 jaar en 2 maand in de Praxis, verdiensten zijn goed en t is afwisselend werk. Ben je niet te verlegen en spontaan, aanrader. Houd je der niet van klanten te woord te staan, afrader. 't Is wel werk wat een beetje bij je moet passen, maar t kan zeker heel erg leuk zijn. Je leert er veel, is leuk om te doen en verdient goed :) |
er gaat niets boven een eigen webshop :)
|
Computers in elkaar zetten en verkopen. Maar ja, daar zijn er al zoveel van. :)
|
Badmeester op een buitenzwembad. :o
|
Citaat:
Right. :p Je moet ff kijken wat je zélf leuk vind. Als je paardengek bent moet je eens aankloppen bij een manege, maar misschien is een schoenenzaak het wel hélemaal voor jou. Persoonlijk ervaar ik de detailhandel als gezellig & leuk werk. Maar wat echt leuk is hangt dus af van persoonlijke voorkeur. :) |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Ik werk in een friettent die bij een restaurant hoort, dus ik doe ook veel dingen voor het restaurant.
|
Citaat:
ik pas deze zomer op 3 katten mensen betalen goed voor de verzorging van hun huisdieren nadeel is net dat ze alleen mensen regelen die ze kennen of ze moeten niemand kunnen vinden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |