![]() |
hartslag
hi ik heb -niet altijd maar vrij vaak- dat als ik heb geblowt ik hele snelle hartslag krijg, dit heeft weleens ervoor gezorgd dat ik heel angstig werd als ik zeer stoned was.
Hebben meer mensen dit en hoe komt het ed. |
Citaat:
maar weinig nuttig, want ik heb geen idee hoe het komt. gepost door j-roen op andere computer. |
Citaat:
|
Heb ik ook altijd last van als ik heb geblowd gaat na een tijdje wel weer over. Maar met alcohol heb ik daar nog meer last van.
De snellere hartslag heeft er toch mee te maken dat het lichaam reageert op bepaalde stoffen die je normaal niet in je lijf hebt. Als een niet roker een sigaret rookt voor een keer dan reageert zijn lichaam daar ook vreemd op. |
Citaat:
Wat ook wel es werkt is heel snel moeten roken (als je bijv. op internaat hebt gezeten en maar 2 minuten tijd had voordat er overal controle stond. Phew...). Of drink maar es een hoop cola/koffie/red bull. |
Citaat:
|
Citaat:
Het lichaam voelt dan raar aan en dan krijg ik ook een versnelde pols |
Citaat:
En ik rook soms hele tijden niet (soms 2 maanden, soms 1 week, hangt ervanaf). En als ik dan na al die tijd weer een sigaret rook, is dat wel een interessante ervaring :D. |
hahaha dat duizelig worden van een sigaret bedoel je...
noway te vergelijken met stoned zijn, dat duizelig zijn is echt klote... |
Citaat:
Ben wel bijna van de trap geflikkerd omdat ik te snel had gerookt... was iets minder. |
Paar keer gehad, 1 keer behoorlijke hartkloppingen dat ik er angstig van werd en ik werd ook helemaal bleek. Krijg ik trouwens alleen als ik puur rook, of een hele sterke joint.
|
Ja ik herken het, heb ik ook gehad toen ik nog blowde en werd er ook wel eens angstig van wat die hartkloppingen natuurlijk alleen maar weer versterkt.
|
ik heb zowiezo een krachtige hardslag, dus ik zie mijn hard altijd kloppen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |