![]() |
Meiden met rode haren zijn.....
vul maar aan/in.... ben benieuwd!
|
Hoeren.
Sorry, mijn ex is de grootste hoer ter wereld, en ze had rood haar. ps. Deze veralgemening was dus niet gemeend. |
ik dacht al..... want anders beledig je me wel hoor.... ;-)
|
ligt eraan of het geverfd is of niet :P whahaha, flauw... maar uhm.. hetzelfde als meiden met zwarte, blonde en bruine haren... ? ;)
|
zijn... ehm... roodbehaard? Mja, wat wil je horen? Vurig in bed? Seksbeesten?
|
SEXY! :eek:
ik had ook zo'n vriendin........ik weet ook niet waarom maar ik vond het gewoon :confused: ff denken.......oh ja geil! |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://inno.endoria.net/foto's/Pline/me_rood_haar.JPG
heel donkerrood .. foto is van april heb t ook wel feller gehad, mar geen foto van .. ja duidelijk geverfd :p |
Die van Garbage.
|
Citaat:
*waaaarrom :( * *leuk hoor herinneringen oproepen* (voor de mensen die willen meegenieten: foute string aan fout lichaam :eek:, en dan gaat de leraar vragen wat er aan de hand is, mja uhm...) |
...speciaal, ze hebben voor mij altijd iets wat blond/bruin/zwart gewoon niet bij mij voor elkaar krijgt.
|
Ik vraag me af hoe rood schaamhar er uit ziet
ik vind het igg niet mooi, doe mij maar blond :D |
En dan liever echt of geverfd rood haar? Het mijne is echt en ik word er soms helemaal gek van.... Maar ben er stiekem wel een beetje trots op hoor......
|
Kunnen behoorlijk sexy zijn. Wel natuurlijk rood haar heb ik het dan over.
|
ik heb persoonlijk een zwak voor meisjes met rode haren
kvind ze meestal iet speciaals hebben (kweet niet waarom maar toch) offtopic: hier is dan je verbeterde advartar ;) http://members.home.nl/stapsa/tinkerbellr.JPG |
wazige forumbazinnen...
|
Rood haar is magnifiek, ik ben daarom ook idolaat van Morgan. Laat dat duidelijk zijn.
|
Meisjes met rode haren zijn geweldig. Althans, mijn vriendin is geweldig en die heeft rood haar. Als ze opeens blond haar krijgt zijn meisjes met blond haar natuurlijk geweldig ;)
|
....prachtig :)
Vooral als ze ook nog groene ogen hebben :o |
Wat ik echt eeeeeeeeeeeeenorm knap vindt...
is Rood haar (wortelhaar :-) ) met helblauwe ogen... |
Citaat:
|
Citaat:
En op die ene uitzondering na (:p ) vind ik rood haar erg mooi bij vrouwen. |
Wel een foto met teveel licht maar toch... knap!
*moet dringend naar Ierland verhuizen* http://www.salon.gov.gg/redhead.jpg |
Citaat:
Ontopic: Zoals mijn oma zegt: rooi'n en vaal'n bint donderstraal'n :P |
Ik vind dat wel wat hebben, tja je vind het mooi of je vind het niet mooi. Ik heb zelf ook redelijk rood haar, misschien komt het daar wel door, maar ja, rood haar op zich is wel mooi, wat ik minder mooi vind is als een meisje helemaal onder de sproeten zit. Maar ja, wat doet uiterlijk er eigenlijk ook toe.
|
|
...roodharig. En dat kan heel mooi staan, gemiddeld iets mooier dan wanneer het een andere kleur is, vanwege het feit dat je er meteen al een stuk bijzonderder uitziet.
|
Mijn ervaring: geestelijk gestoord :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij worden mensen met rode haren al bij voorbaat gepest op de lagere school.
Dus dat rode haar is toch ergens "fout" niet waar? Alhoewel ik niet snap waarom. |
Citaat:
Mensen met rood haar zijn dus in feite een soort van olijven:) |
Citaat:
Maar goed, vrouwen/meiden met rood haar kunnen echt heel mooi zijn, maar ja dat kan iedereen zijn, zolang ze van binnen ook mooi zijn. |
Citaat:
|
Ze kiezen altijd wel iets uit. Is het niet rood haar, dan is het wel een bril, beugel, sproeten, je vader is werkeloos, je moeder een sloerie, je huis niet groot genoeg of juist te groot, je broertje een eikel, etc, etc. Om rood haar opmerkingen heb ik altijd alleen maar kunnen lachen :P
|
Meisjes met rooie haren die kunnen kussen dat is niet mis
Meisjes met rooie haren kunnen je zeggen wat liefde is Jajaja meisjes met rooie haren kunnen je zeggen als je ze kent Of je de grote liefde, de grote liefde voor altijd bent |
Citaat:
eet eerst een aardappel, dan broccoli (speklapje nooit gehad :p, veggie :cool: ) smaakt anders ook nogal oneindig veel beduidend anders O_o |
Ja, dat klopt:) maar het is gewoon dat de meeste kinderen in Nederland opgroeien met dat soort eten, en vaak al 7 ofzo zijn als ze voor het eerst een olijf krijgen, en dat smaakt dan zo raar dat ze het niet lusten:) (vooral als ze denken dat het een druif is)
|
Citaat:
|
halfblinde kindjes in twente? :p
|
Citaat:
Halfdove ook hoor. Toen ik mijn ex-vriend Tivall-balletjes liet proeven, zei ik van te voren dat het geen gehaktballetjes waren. Hij zei 'goh, daar lijken ze wel op', en ik zei 'alleen de vorm... en de smaak is toch echt heel anders', en hij zei 'dus het is echt geen gehakt?' en ik zei 'neehee, verwacht nu maar niet dat het naar gehakt smaakt, want het is geen gehakt, het zijn tivall-balletjes, de enige overeenkomst met gehakt is de hoeveelheid eiwit en de vorm'. Hij at een tivall-balletje en spuugde het weer uit. Ik zei 'wat doe je nou?', hij zei 'wat doe jij nou? waarom moet ik dit eten?', ik zei 'vind je het niet lekker?', hij zei 'het smaakt ráár', ik zei 'hoezo?', hij zei 'nou, helemaal niet naar gehakt'. En hij maakte geen grapje:) |
:mad: :mad:
|
Wild in bed, zeikerig erbuiten.
Heerlijk topic dit: mijn mening funderen op één meisje (met wie ik overigens niet naar bed ben geweest). Maar je vroeg erom! |
Meiden met rode haren zijn.....
Hmmz.. ligt eraan. Heel vaak hebben ze dan ook een hele witte huid. En dat vind ik niet mooi want dan zie je echt alle details, terwijl je bij meiden die een getinte huid hebben niet elk pukkeltje ziet. Een wit gezicht vind ik verder niks uitmaken, de kleur van het gezicht maakt iemand niet lelijker (mooier kan wel) Dus ja... Haarkleur zelf...totaalbeeld van het gezicht, vooral blauw ogen erbij :)..vind ik wel mooi. Maar omdat ze in de meeste gevallen ook een witte huid hebben vind ik ze qua lichaam niet echt mooi/aantrekkelijk/opwindend.. gewoon puur vanwege de veelste witte huid.. maar dat geld ook voor meiden die bruin of zwart haar hebben en spierwit zijn edit: FF berichje een beetje aagepast |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |